مشارکت گسترده مردم در راهپمایی روز قدس ضروری است
کد خبر: 3611312
تاریخ انتشار : ۲۹ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۵:۴۶

مشارکت گسترده مردم در راهپمایی روز قدس ضروری است

گروه سیاسی: رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان البرز گفت: توسعه تحرکات داعشی‌ها و تکفیری‌ها در منطقه لزوم مشارکت گسترده‌تر مردم در راهپیمایی روز قدس را می‌طلبد .

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از البرز، حجت الاسلام والمسلمین محمد حسین روحی یزدی، رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان البرز، 29خرداد در نشست خبری ستاد قدس و انتفاضه استان البرز، اظهارکرد: هرسال دشمنان انتفاضه به دنبال خدشه وارد کردن به این حضور هستند که با حضور پرشور و آگاهانه خنثی می‌شود.
وی با اشاره به لیالی قدر گفت: در کلام بحت امامت دردین اسلامی برای بیان تفکیک‌ناپذیری دین از سیاست است امامت هم از سوی خدا برای رسیدگی به امور اخروی، سیاسی و دنیوی مردم به امامت رسیده است.
این مسئول بیان کرد: دراین ایام باید این جایگاه را بیشتر شناخت و قدرشناس آن بود و با با شرایطی که امسال درمنطقه بوجود آمده و تحرکات بیشتری را از سوی دشمنان شاهد هستیم باید آگاهانه‌تر دراین مسیر گام برداشت.
روحی یزدی گفت: این تحرکات اهمیت برگزاری مراسم قدس را مضاعف می‌کند و می‌طلبد با توجه به اهمیت روز قدس حضور در صحنه داشته باشند .
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان البرز ابرازکرد: دشمنان برای اینکه این حرکت عظیم مردمی را تحت‌شعاع قرار بدهند هرسال دست به یک کاری می‌زنند و اقدامات متفاوتی دارند امسال با توسعه تحرکات داعشی‌ها و تکفییری‌ها سعی کردند این نور و این حرکت نورانی را به نوعی کم سو یا خاموش کنند .
وی ادامه داد: ملت به برکت رهنمودهای ولی فقیه و درست و به جای مقام معظم رهبری از هوشیاری لازم برخوردار هستند و هوشمندانه در مراسم روز قدس با ذوق و شوق بیشتر از هرسال حضور فعال خواهند داشت.
رئیس ستاد قدس و انتفاضه استان البرز گفت: برنامه‌های فرهنگی و هنری بسیاری در طول مسیر راهپیمایان استان البرز برای نمایش این حرکت عظیم و همراهی هرچه بیشتر با مردم مظلوم فلسطین تدارک دیده شده که مردم همیشه درصحنه این استان با حضور درآن‌ها سبب پرشوری هرچه بیشتر آن‌ها می‌شوند .
وی تاکید کرد: مردم استان البرز هرساله با حضور پرشور خود دراین حرکت عظیم جهان اسلام به دشمنان ثابت کرده‌اند که حرکت‌های تکفیری‌ها و داعشی‌ها هیچ تاثیری در اراده ملت ایران اسلامی در دفاع از حق مظلوم نداشته و ندارد .

captcha