علما نقش بی‌بدیلی در مبارزه با آسیب‌های اجتماعی دارند
کد خبر: 3600140
تاریخ انتشار : ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۴:۱۷

علما نقش بی‌بدیلی در مبارزه با آسیب‌های اجتماعی دارند

گروه اجتماعی: فرماندار ویژه ایرانشهر گفت: علما، نخبگان، فرهیختگان و ریش‌سفیدان نقش بی‌بدیلی در مبارزه با آسیب‌های اجتماعی دارند و همانطور که در ریشه‌کنی بی‌سوادی به‌خوبی نقش‌آفرینی کردند، در کاهش اعتیاد نیز می‌توانند تأثیرگذار باشند.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از سیستان و بلوچستان، به‌نقل از روابط عمومی فرمانداری ایرانشهر، نبی بخش داوودی امروز در نشست ستاد مبارزه با مواد مخدر، گفت: متأسفانه جامعه امروز از آسیب‌های مختلفی رنج می‌برد و یکی از مسائلی که خانواده‌های ما را گرفتار کرده، اعتیاد است.
وی ادامه داد: علما، نخبگان، فرهیختگان و ریش سفیدان نقش بی بدیلی در مبارزه با آسیب‌های اجتماعی دارند و همانطور که در ریشه‌کنی بی‌سوادی بخوبی نقش آفرینی کردند، در کاهش اعتیاد نیز می‌توانند تأثیرگذار باشند.
فرماندار ایرانشهر با تاکید بر اینکه مسئولان و خانواده‌ها نباید نسبت به خطرات مواد مخدر بی تفاوت باشند، افزود: تبعات مواد مخدر باید در مقاطع مختلف تحصیلی و آموزشی بیان شود تا افراد از سنین کودکی با خطرات اعتیاد آشنا شوند.
وی اظهار کرد: پیشگیری و مبارزه با مواد مخدر اگر با مشارکت مردم صورت گیرد قطعا اثرات مثبت بیشتری به همراه خواهد داشت.
داوودی افزود: دشمنان با افزایش انواع موادمخدر صنعتی سعی دارند جوانان را گرفتار و کانون گرم خانواده ها را متلاشی کنند که انتظار می رود با افزایش سطح آگاهی مردم جلوی این دسیسه‌ها گرفته شود.
captcha