برگزاری رزمایش سراسری الی بیت‌المقدس در البرز
کد خبر: 3595902
تاریخ انتشار : ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۴:۲۴

برگزاری رزمایش سراسری الی بیت‌المقدس در البرز

گروه اجتماعی: فرمانده سپاه امام حسن مجتبی(ع) البرز با اشاره به ضرورت تقویت توان دفاعی در برابر دشمنان، از برگزاری مرحله دوم رزمایش سراسری الی بیت‌المقدس با حضور 26 گردان از بسیجیان استان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از البرز، سردار سیدیوسف مولایی، فرمانده سپاه امام حسن مجتبی(ع) البرز، 13 اردیبهشت در نشستی که با حضور خبرنگاران به‌مناسبت برگزاری این رزمایش برگزار کرد، با بیان اینکه 26 گردان بیت‌المقدس در این رزمایش شرکت می کنند، اظهار کرد: گردان‌های شرکت‌کننده در این رزمایش پس از گذراندن آموزش‌های لازم، در این رزمایش به بازآموزی این اقدامات می‌پردازند.
وی گفت: این رزمایش اهداف 10 گانه‌ای همچون ترویج ارزش‌های دفاع مقدس و فرهنگ ایثار و شهادت را به دنبال دارد، زیرا ما معتقد هستیم که رزمندگان ما عقبه‌ای به نام هشت سال دفاع مقدس دارند که نیاز است آن را به نسل آینده منتقل سازند.
مولایی بازآموزی تکنیک‌ها، ارتقای سطح آمادگی نیروهای بسیجی در برخورد با حوادث غیرمترقبه را از دیگر اهداف این رزمایش برشمرد و افزود:‌ البرز استانی است که همواره با حوادث گوناگونی همچون سیل، بهمن و ریزش سنگ از کوه مواجه است.
وی بیان کرد: ایجاد وحدت و همدلی نیروها با فرماندهان و تمرین فراخوانی برای رده‌ها به صورت فردی و یگانی و همچنین افزایش توان بسیجیان برای دفاع از مردم در مقابل دشمنان داخلی و خارجی و حوادث غیرمترقبه از دیگر اهداف برگزاری این رزمایش است.
فرمانده سپاه استان البرز تمرین مشارکت با سازمان‌های فعال در حوادث غیرمترقبه و حوزه‌های دفاعی، ارتقای توان بسیجیان در ایجاد امنیت پایدار و افزایش مهارت و دانش تخصصی گردان‌های بیت‌المقدس را از دیگر اهداف این رزمایش برشمرد.
این مسئول ابراز کرد: ماموریت این رزمایش از ساعت هفت صبح فردا تا پایان روز جمعه به مدت دو روز در قالب قرارگاه امام هادی(ع) در موقعیت‌های پادگانی خارج از شهر انجام می‌شود.
مولایی در پایان گفت: این رزمایش توسط نواحی سپاه امام حسین(ع)، امام رضا(ع)، امام سجاد(ع)، امام هادی(ع)، ساوجبلاغ، نظرآباد، اشتهارد و امام محمدباقر(ع) بخش آسارا برگزار می‌شود.
captcha