روحانیان مردم را به حماسه‌سازی در انتخابات تشویق کنند
کد خبر: 3591033
تاریخ انتشار : ۲۹ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۸:۰۴
شفیعی:

روحانیان مردم را به حماسه‌سازی در انتخابات تشویق کنند

گروه سیاسی: معاون تبلیغ‌ و آموزش‌های کاربری حوزه علمیه استان مرکزی گفت: حضور گسترده، پرشور و مقاومتی مردم در عرصه انتخابات به یقین گامی برای شکست دادن دشمنان است، روحانیان و حوزویان موظفند مردم را نسبت به حماسه سازی تشویق کنند.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از استان مرکزی، حجت‌الاسلام علی شفیعی، معاون تبلیغ‌ و آموزش‌های کاربری حوزه علمیه استان مرکزی، امروز، 29 فروردین‌ماه در جلسه جامعه مبلغان شهرستان شازند  که با موضوع «روحانیت و آسیب‌های اجتماعی، انتخابات و حضور حداکثری» برگزار شد گفت: متأسفانه هنوز یک کار جدی در خصوص تصحیح فرهنگ عمومی جامعه انجام نشده است و اگر روحانیت به این موضوع بپردازد، تأثیر بسزایی در مقابله و کاهش آسیب‌های اجتماعی خواهد داشت. 
وی دو عامل قوانین نادرست و عادت  به فرار از قوانین درست را در ایجاد آسیب‌های اجتماعی دخیل دانست و افزود:  گاهی گمان می‌شود قانون اشکال دارد اما قانون درست است فقط برخی  به فرار از قانون عادت کرده‌اند و باعث ایجاد آسیب در جامعه می‌شوند. در این میان، نقش علما و روحانیت، بسیار مهم و تاثیرگذارست. 
معاون تبلیغ حوزه علمیه استان با اشاره به اهمیت حضور  در انتخابات ریاست جمهوری گفت: روحانیان و حوزویان مردم را نسبت به حماسه‌سازی تشویق کنند. 
حجت‌الاسلام شفیعی در ادامه تصریح کرد: جهان استکبار هیچیک از شیعه و سنی را قبول ندارد و به دنبال از بین بردن همه مذاهب اسلامی است، استکبار از اسلام سیلی محکمی خورده و بیداری اسلامی که از انقلاب اسلامی ایران منشاء گرفت موجب خشم بیشتر دشمن شد. 
وی اظهار کرد: دشمن به دنبال این است که با ابزارهای گوناگون از جمله تحریم‌‌ها که به قول خودشان شکننده است، ملت را از حضور در انتخابات منصرف کنند، در حالی که با خواست خداوند حضور حداکثری مردم همیشه در صحنه دشمن را مانند انتخابات گذشته مأیوس می‌کند. 
حجت‌الاسلام شفیعی تأکید کرد: حضور گسترده، پرشور و مقاومتی مردم در عرصه انتخابات به یقین گامی برای شکست دادن دشمنان است، روحانیان و حوزویان موظفند مردم را نسبت به حماسه سازی تشویق کنند، یکی از نتایج حضور گسترده در انتخابات عزت اسلام و اقتدار نظام در عرصه بین‌المللی است. 
معاون تبلیغ حوزه علمیه استان مرکزی در پایان بیان کرد: به گفته امام خمینی(ره) ما هرچه داریم از اسلام، مساجد و روحانیت است، روحانیت شیعه در طول تاریخ همواره مردم را به وحدت، همدلی و دفاع از ارزش‌های اسلامی دعوت کرده است.
captcha