دانش‌آموزان افسران جنگ نرم امروز هستند
کد خبر: 3590929
تاریخ انتشار : ۲۹ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۴:۳۸

دانش‌آموزان افسران جنگ نرم امروز هستند

گروه اجتماعی: رئیس اداره تبلیغات اسلامی سیاهکل با بیان اینکه دانش‌آموزان افسران جنگ نرم امروز هستند، گفت: فتح میدان‌های علمی و فرهنگی به مراتب سخت‌تر از میدان‌های نبرد است و باید از هم‌اکنون خودسازی‌های لازم صورت گیرد.

به گزارش خبرگزاری بین المللی قرآن(ایکنا) از گیلان، به نقل از روابط عمومی تبلیغات اسلامی، حجت‌ الاسلام سیدرحمت کیائی، رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان سیاهکل اظهار کرد: دشمن در جنگ نرم از طریق رسانه ها و ماهواره به اعتقادات دینی ما حمله کرده و ما نیز برای دفاع از دین و اعتقادات دینی و هویت اسلامی خود، باید با الگوپذیری از ائمه(ع) در مقابل آنان ایستادگی کنیم .

وی با بیان اینکه دانش آموزان افسران جنگ نرم امروز هستند،گفت:فتح میدان های علمی و فرهنگی به مراتب سخت تر از میدان های نبرد است و باید از هم اکنون خودسازی های لازم صورت گیرد .

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان سیاهکل بر ضرورت اجرای برنامه های فرهنگی بین نسل جوان و نوجوان تأکید کرد و گفت:با هوشیاری جوانان از توطئه های فرهنگی باید جلوی آسیب های اجتماعی گرفته شود .

حجت‌الاسلام کیائی با اشاره به اهداف شوم دشمنان علیه انقلاب اسلامی، افزود:یکی از اهداف دشمنان در جنگ نرم علیه انقلاب اسلامی، ایجاد حس یأس و نا امیدی در جامعه و به‌ویژه در نسل جوان است .

این مسئول فرهنگی در پایان با تأکید بر این که وظیفه ما در مواجهه با جنگ نرم دشمن بصیرت‏ افزایی است، خاطرنشان کرد:مراقبت از کشور در برابر تهدیدات نرم دشمن فقط با ایجاد همبستگی، اتحاد و بصیرت امکان ‏پذیر است و باید از تمامیت ارضی کشور با حفظ استقلال و هویت ملی دفاع کنیم و اجازه ندهیم که دشمن در جنگ نرم، جوانان ما را از هویت ملی و ارزش‏های اسلامی دور سازد.

captcha