تخصیص 200 میلیون تومان اعتبار به شورای عالی قرآن در سال 96
کد خبر: 3584312
تاریخ انتشار : ۲۴ اسفند ۱۳۹۵ - ۲۳:۵۱

تخصیص 200 میلیون تومان اعتبار به شورای عالی قرآن در سال 96

گروه فعالیت‌های قرآنی: مسئول کمیته طرح و برنامه شورای عالی قرآن استان کردستان از تخصیص 200 میلیون تومان اعتبار به شورای عالی قرآن در سال 96 خبر داد و گفت: از این میزان 100 میلیون به شورا برای اجرای برنامه‌های قرآنی تزریق می‌شود و 100 میلیون تومان برای تعمیر، بهسازی و بازسازی مؤسسات قرآنی مردمی اختصاص می‌یابد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از کردستان، محمدمهدی طالبی، مسئول کمیته طرح و برنامه شورای عالی قرآن استان کردستان امروز، 24 اسفندماه در بیست و یکمین جلسه کمیته طرح و برنامه استان که در کتابخانه امام خامنه‌ای برگزار شد، اظهار کرد: تک تک حرف‌هایی که ما می‌زنیم برای مردم بار دارد و باید در روز قیامت برای آن جوابگو باشیم.

وی افزود: در این راستا وظیفه و رسالت ما فعالان عرصه قرآن سنگین‌تر و ویژه‌تر است چراکه باید اخلاق، رفتار، سبک زندگی و ... ما مطابق با قرآن باشد.

طالبی با اشاره به اینکه در مسائل قرآنی اعضای این شورا نقش آفرین هستند، بیان کرد: ما باید نسبت به این امر بسیار با حساسیت رفتار کنیم چراکه ختم و خطاهای ما باعث بی‌اعتمادی مردم به نظام خواهد شد.

وی با اعلام اینکه بیست و یک جلسه کمیته طرح و برنامه در استان برگزار شده است، عنوان کرد: در این راستا اگر ما 50 درصد از مسئولیت خود را در این شورا تونسته باشیم اجرایی کنیم، شاهکار کرده‌ایم که من به صراحت بیان می‌کنم که اینگونه نبوده است.

مسئول کمیته طرح و برنامه شورای عالی قرآن استان کردستان از تخصیص 200 میلیون تومان اعتبار به شورای عالی قرآن در سال 96 خبر داد و گفت: از این میزان 100 میلیون به شورا برای اجرای برنامه های قرآنی تزریق می شود و 100 میلیون تومان برای تعمیر، بهسازی و بازسازی مؤسسات قرآنی مردمی اختصاص می یابد.

وی عنوان کرد: در سال آتی مصوب شده که برنامه‌هایی که اعتبار کمی نیاز دارند به کمیته طرح و برنامه واگذار شود و برنامه‌هایی که سقف 3 میلیون تومان نیاز دارند، اعتبار این طرح‌ها در کمیته طرح و برنامه تصویب و در اختیار مجری قرار گیرد.

طالبی با اعلام اینکه سند توسعه قرآن استان کردستان در حال نهایی شدن است، یادآور شد: هدف اصلی از تدوین سند توسعه تبدیل شدن استان به قطب قرآنی کشور است.

captcha