برگزاری همایش«بررسی کنترل و کاهش طلاق» در بهمئی
کد خبر: 3583244
تاریخ انتشار : ۲۲ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۲:۰۳

برگزاری همایش«بررسی کنترل و کاهش طلاق» در بهمئی

گروه اجتماعی: رئیس کلینیک مددکاری افق بهمئی از برگزاری همایش بررسی کنترل و کاهش طلاق با سخنرانی مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری کهگیلویه و بویراحمد در این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از کهگیلویه و بویراحمد، مجتبی باقریان، رئیس کلینیک مددکاری افق بهمئی امروز، 22 اسفندماه در جمع خبرنگاران از برگزاری همایش بررسی کنترل و کاهش طلاق فردا دوشنبه، 23 اسفندماه در این شهرستان خبر داد.
وی با اشاره به لزوم مقابله جدی با آسیب اجتماعی طلاق در جامعه، افزود: طلاق که خود آخرین مرحله از مراحل فروپاشی یک کانون گرم خانودگی است، عوامل و دلایلی دارد که در صورت بررسی و کنترل این عوامل، می‌توان این معضل اجتماعی را به حداقل برسانیم.
رئیس کلینیک مددکاری افق بهمئی اضافه کرد: با توجه به اثرات منفی این معضل اجتماعی بر زوجین و فرزندان آنها، اهمیت پرداختن به این مباحث دو چندان می‌شود.
باقریان خاطرنشان کرد: این همایش در سالن اجتماعات بخشداری مرکزی شهرستان واقع در شهر لیکک برگزار می‌شود.
وی با بیان اینکه مجری این همایش دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری با همکاری کلینیک مددکاری افق است، یادآور شد: حجت‌الاسلام میرمحمدی، مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری کهگیلویه و بویراحمد سخنران و مهمان ویژه این همایش است.
captcha