شناخت مفاهیم قرآن در رأس امور زندگی مردم باشد
کد خبر: 3581426
تاریخ انتشار : ۱۶ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۵:۰۷

شناخت مفاهیم قرآن در رأس امور زندگی مردم باشد

گروه اجتماعی: رئیس اداره تبلیغات اسلامی سیاهکل با تأکید بر ترویج ارزش‌های قرآنی و دینی در جامعه، گفت: شناخت مفاهیم قرآنی و به کار بردن آن در زندگی باید در رأس امور مردم باشد.

به گزارش خبرگزاری بین المللی قرآن(ایکنا) از گیلان، به نقل از روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی گیلان، حجت‌الاسلام کیائی، رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان سیاهکل طی سخنانی از قرآن به‌ عنوان کتاب روشنگر و هدایت کننده بشر به سوی سعادت یاد کرد.

حجت الاسلام کیایی افزود: مسلمانان هر چقدر با این کتاب آسمانی انس داشته باشند به همان اندازه در زندگی دنیوی و اخروی خوشبخت و سعادتمند خواهند بود.

وی با تأکید بر تربیت قرآنی فرزندان توسط پدران و مادران در خانواده ها، گفت: تشویق فرزندان به تلاوت قرآن همراه با فهم قرآنی در خانواده های قرآنی باید ملاک تربیت قرار داشته باشد تا قرآن با گوشت و خون فرزندان آنها آمیخته شود و روحیه قرآنی پیدا کنند و باور معنوی فرزندان آنها افزایش یابد.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی سیاهکل با تاکید بر ترویج ارزش‌های قرآنی و دینی در جامعه، متذکر شد: شناخت مفاهیم قرآنی و به کار بردن آن در زندگی باید در راس امور مردم باشد و این کار با برنامه ریزی دقیق آموزشی میسر خواهد شد.

این مسئول فرهنگی در پایان با اشاره به جنگ نرم دشمنان تصریح کرد: قرآن و اهل بیت(ع) تنها راه نجات از توطئه‌های دشمنان هستند که اگر افراد جامعه به این پناهگاه‌ وارد شوند جنگ نرم دشمن نمی تواند آن‌ها را از باورهای دینی و ارزش‌های اسلامی جدا کند.

captcha