وداع با شهید حسین سپهر در مسجد مهدیه همدان
کد خبر: 3578813
تاریخ انتشار : ۰۹ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۲:۴۴

وداع با شهید حسین سپهر در مسجد مهدیه همدان

گروه فرهنگی: نماینده کمیته جست‌و‌جوی مفقودین همدان عنوان کرد: سه شنبه، 10 اسفندماه پس از نماز مغرب و عشا مراسم وداعی با شهید حسین سپهر در مسجد مهدیه همدان برگزار خواهد شد سپس پیکر مطهرشان برای خاکسپاری به تهران منتقل می‌شود.

بهرام دوست پرست، نماینده کمیته جست‌و‌جوی مفقودین همدان، در گفت‌و‌گو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از همدان، اظهار کرد: پیکر مطهر شهید سرافراز حسین سپهر پس از 31 سال به واسطه آزمایشات دی –ان- ای شناسایی شد و به وطن بازگشت.
وی افزود: این شهید نوجوان در 26‌ام دی ماه سال 65 از گردان تخریب لشگر 32 انصارالحسین(ع) سپاه همدان عازم جبهه‌های حق علیه باطل شد و طی عملیات کربلای 5 درسن 15 سالگی در منطقه عملیاتی شلمچه به مقام رفیع شهادت نایل گشت.
دوست پرست اضافه کرد: شهید حسین سپهر متولد سال 1349 بودند و در حال حاضر نیز تنها مادرشان در قید حیات است و با توجه به اینکه خانواده این شهید در تهران ساکن هستند، پیکر این بسیجی شهید نیز در تهران به خاک سپرده خواهد شد.
نماینده کمیته جست‌و‌جوی مفقودین همدان ادامه داد: سه شنبه، 10‌ام اسفند ماه پس از نماز مغرب و عشا شب وداعی با شهید حسین سپهر در مسجد مهدیه همدان برگزار خواهد شد سپس پیکر مطهرشان برای خاک سپاری به تهران منتقل می‌شود.

captcha