پایبندی به ارزش های اسلامی سبب تقویت انقلاب است
کد خبر: 3572905
تاریخ انتشار : ۲۲ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۴:۱۸
امام جمعه وقت تهران در ارومیه/

پایبندی به ارزش های اسلامی سبب تقویت انقلاب است

گروه اجتماعی:عضو هیئت رئیسه مجلس خبرگان رهبری گفت: دشمن با توسل به تمامی نقشه ها می خواهد ملت مومن و انقلابی را از دین و انقلاب جدا کنند از این رو ملت متعهد ایران با شرکت پرشکوه خود در تمامی عرصه ها و پایبندی به ارزش ها و دستورات اسلامی و دینی سبب تقویت انقلاب اسلامی می شوند.

به گزارش خبرگزاری بین المللی قرآن(ایکنا) از آذربایجان غربی، حجت الاسلام سید احمد خاتمی عضو هیئت رئیسه مجلس خبرگان رهبری و امام جمعه موقت تهران ظهر امروز22 بهمن ماه، در سخنان پیش از خطبه های نمازجمعه ی این هفته شهرستان ارومیه با اشاره به حضور گسترده مردم در راهپیمایی یوم الله 22 بهمن گفت: حضور گسترده ی مردم در راهپیمایی امروز به استکبار جهانی ثابت کرد که ملت ایران همواره و با تمام قدرت در صحنه بوده و لبیک گوی دستورات مقام معظم رهبری هستند.
وی ادامه داد: هر چه قدر انقلاب استحکام بیشتری پیدا می کند، شاهد آن هستیم که توطئه های دشمنان برای ضربه زدن به این نظام مقدس بیشتر می شود از این رو وظیفه سنگین بصیرت افزایی مردم و آحاد مختلف جامعه نسبت به این توطئه ها برعهده ما می باشد.
امام جمعه موقت تهران در ارومیه گفت: مسئولان و مقامات طراز اول آمریکا بدانند که انقلاب شکوهمند اسلامی ایران به برکت خون شهدا و رهبری مقتدرانه آیت الله خامنه ای هنوز پابرجا بوده از این روضربه زدن به این نظام خیالی باطل است.
وی گفت: آمریکا با نقض تعهد ها و تمدید ده ساله تحریم ها بار دیگر ثابت کرد که اعتماد به این کشور اشتباهی محض است.
حجت الاسلام خاتمی با تاکید بر اینکه بالاترین گزینه روی میز آمریکا توسل به قدرت نظامی و جنگ است افزود: ملت غیور ایران در هشت سال جنگ تحمیلی با توسل به اهل بیت(ع) و با نثار خون خود در راه حق ثابت کردند در برابر ظلم سکوت نمی کنند.
وی ادامه داد: امروزه نیز جوانان مومن، متعهد و انقلابی ما با تاسی از این ارزش های اصیل اسلامی و اهداف امام راحل و شهدا در فراسوی مرزهای میهن اسلامی به مقابله با متجاوزان حریم و حرم اهل بیت(ع) می پردازند.
عضو هیئت رئیسه مجلس خبرگان رهبری در بخشی دیگر از سخنان خود به مسئله وحدت اشاره کرد و گفت: امروزه دشمنان با تبلیغات ناصحیح خود در شبکه های مجازی در صدد هستند در میان تمام اقشار جامعه از جمله ملت و دولت، حوزه و دانشگاه اختلاف ایجاد کرده و وحدت و همدلی بین آنها را کمرنگ تر کنند.
وی اضافه کرد: از این رو وظیفه ما بصیرت افزایی و آگاهی بخشی به مردم و آحاد مختلف جامعه است تا نسل های آینده از حربه تفرقه اندازی دشمنان مصون بمانند.

captcha