تجلیل از 78 خانواده شهید والامقام در ساوجبلاغ
کد خبر: 3571815
تاریخ انتشار : ۱۹ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۳:۱۶

تجلیل از 78 خانواده شهید والامقام در ساوجبلاغ

گروه معارف: به‌مناسبت ایام الله دهه مبارک فجر، خانواده‌های معظم 78 شهید والامقام انقلاب، دفاع مقدس و مدافع حرم شامگاه دوشنبه، 18 بهمن در شهرستان ساوجبلاغ در آیینی تجلیل شدند.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از البرز در ششمین روز از سی و هشتمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ازسوی ستاد گرامیداشت دهه فجر بخش چهارباغ این آیین با شکوه با حضور مردم و مسئولان در این منطقه برگزار شد.
حجت الاسلام قادر محمدی، امام جمعه چهارباغ در این مراسم اظهار کرد: با ارزش‌ترين مايملک در نزد انسان جان اوست و شهيدان برای انجام خدمتی که همانا حفظ کيان کشور و اسلام باشد از جان خود گذشتند و از نزديک‌ترين کسان و مال خويش نيز گذشتند.
وی افزود: شهدا، ايثارگران و آزادگان اين مرز و بوم در دامان خانواده‌هایی مومن، مخلص و انقلابی رشد و نمو يافتند و با پيروی از سيره ائمه معصومين و رهنمودهای بنيانگذار جمهوری اسلامی قدم در راهی گذاشتند که سعادت دنيوی و اخروی را به ارمغان داشت.
این مسئول تصريح کرد: شهدا رفتند تا امروز ملت ايران در امنیت کامل زندگی کند، به همين خاطر پاسداری از خون مطهر شهدا و تکريم خانواده‌های آنان  وظيفه همه است.
محمدی شرايط امروزی و حاکميت نظام دينی را مرهون ايثارگری و از خودگذشتگی شهدای انقلاب اسلامی دانست و ابرازکرد: شهدا با توکل به خدا و اقتدا به امام خود طاغوت زمان را سرنگون و زمينه حکومت دينی را فراهم کردند و نظامی را بنا نهادند که در شرايط موجود الگوی بسياری از آزادگان دنيا است و نيز نمونه‌ای برای انقلاب درکشورهای اسلامی به  شمارمی‌رود.
در پایان این مراسم از خانواده های معظم شهدا، جانبازان و ایثارگران با اهدای لوح تقدیر و هدایایی تجلیل شد.
captcha