حضور جوانان در صحنه‌های انقلاب باعت ناامیدی دشمن می‌شود
کد خبر: 3569862
تاریخ انتشار : ۱۴ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۴:۲۳

حضور جوانان در صحنه‌های انقلاب باعت ناامیدی دشمن می‌شود

گروه سیاسی: مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در بسیج دانشجویی استان یزد گفت: آنچه باعث ناامیدی دشمن می شود، زنده نگه داشتن این ایام و انتقال دستاوردهای انقلاب اسلامی و حضور پررنگ مردم بویژه جوانان در صحنه های انقلاب است.

به گزارش خبرگزاری بین المللی قرآنی(ایکنا) از یزد، حجت الاسلام ملکوتی نیا، مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه بسیج دانشجویی یزد 14بهمن ماه اظهار کرد: دربهمن ماه سال 1357انقلابی در ایران اتفاق افتاد که ما نظیر آن رادرطول تاریخ ندیده ایم واین واقعه درتاریخ بی نظیر است.
وی افزود: وقتی خوب به انقلاب اسلامی و این واقعه تاریخی می نگریم به این نتیجه می رسیم که آنچه باعث به وجودآمدن انقلاب اسلامی در کشورعزیز ما ایران شد؛ سه عامل رهبری هوشمندانه و مدیریت امام خمینی (ره) و پشتوانه عظیم مردمی واسلام ناب محمدی بود که همچنان درحفظ و استمرار این انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران این سه عامل نقش اساسی دارند.
ملکوتی نیا با اشاره به سخنان امام خمینی (ره) که فرمودند: پیروزی انقلاب مرهون فداکاری های دلاورانه ملت خصوصا شهیدان است و مقام معظم رهبری که در این باره می فرمایند: در طلیعه روزهای درخشان فجر از همه چیز شایسته تر تکریم شهیدان و خضوع در برابر روح فداکاری آنهاست یادآور شد: رهبری مدیرانه امام خمینی (ره) و همراهی عظیم مردم که به پشتوانه ایمان و اخلاص واقعی به میدان آمدند و با جانفشانی شهدا تحولی در کشور به وجود آورد که به سلطه تحقیر آمیز آمریکا و حکومت دیکتاتوری پهلوی پایان داد و به فرموده رهبر عزیز انقلاب حضرت امام خامنه ای خداوند در آن روز (22بهمن)بود که نعمت ولایت، اتمام نعمت و تکمیل نعمت الهی را برای ملت ایران صورت عملی و تحقق خارجی داد.
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه بسیج دانشجویی با بیان اینکه آغاز دهه فجر و پیروزی انقلاب اسلامی پایان تحقیر ملت ایران بود تصریح کرد: امروز باید بیشتر از هر زمان دیگر در حفظ این انقلاب اسلامی که با خونهای زیادی بدست آمده است بکوشیم چراکه چشم دنیا به انقلاب ما معطوف است و امید همه ملتهای ستم دیده به این انقلاب اسلامی و نظام مقدس جمهوری اسلامی است.
حجت الاسلام ملکوتی نیا ادامه داد: دشمن می خواهد یاد ونام امام راحل را از یاد مردم ببرد اما دهه فجر آن را به یاد مردم می آورد؛ آنها سعی میکنند فداکاریهای شهدا را از یاد مردم ببرند ولی دهه فجر همه آن فداکاریها و جانفشانی ها را به یاد مردم می آورد.
وی یادآور شد: آنچه باعث ناامیدی دشمن می شود، زنده نگه داشتن این ایام و انتقال دستاوردهای انقلاب اسلامی و شناساندن آن به نسل های سوم و چهارم انقلاب و حضور پررنگ و پرنشاط مردم مخصوصا جوانان در صحنه های انقلاب نظیرراه پیمایی 22بهمن است.
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقه در ناحیه بسیج دانشجویی یزد گفت: امید است این انقلاب اسلامی که یادگار رهبر کبیر انقلاب حضرت امام خمینی (ره) است وبا نثارجانها و خونهای پاک شهیدان حفظ شده، توسط جوانان انقلابی پرچم این انقلاب بدست حضرت مهدی (عج) داده شود و شاهد انقلاب جهانی حضرت حجت ابن الحسن العسکری ارواحنا فداه باشیم.
منبع: بسیج دانشجویی یزد
captcha