اجتماع مدافعان حرم در زاهدان برگزار شد
کد خبر: 3569798
تاریخ انتشار : ۱۴ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۱:۵۶

اجتماع مدافعان حرم در زاهدان برگزار شد

گروه فرهنگی: اجتماع مدافعان حرم به‌همراه تجلیل از خانواده معظم شهدا چهارشنبه، 13 بهمن‌ماه در سالن اجتماعات اداره کل تبلیغات اسلامی سیستان وبلوچستان برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از سیستان وبلوچستان، اجتماع مدافعان حرم به‌همراه تجلیل از خانواده معظم شهدا چهارشنبه، 13 بهمن‌ماه در سالن اجتماعات اداره کل تبلیغات اسلامی سیستان وبلوچستان برگزار شد.
حجت‌الاسلام عیسی بزمانی، مدیرکل تبلیغات اسلامی استان در این مراسم بیان کرد: اگر جانفشانی مدافعان حرم در سوریه نبود، معلوم نبود امروز تکفیری‌ها تا کجا آمده بودند و چه جنایت‌هایی که مرتکب شده بودند.
وی اظهار کرد: همانطور که شهدا در طول هشت سال دفاع مقدس عزت و سربلندی نظام را رقم زدند، شهدای مدافع حرم نیز امروز با رشادت‌های خود دنیای استکبار را در رسیدن به اهدافش ناکام گذاشتند.
مدیرکل تبلیغات اسلامی استان افزود: جوانان غیور و انقلابی در اوج اخلاص، برای دفاع از حرم حضرت زینب(س) به سوریه رفتند و دنیای استکبار با وجود چنین جوانانی به زانو در آمده و شکست را قبول کرده است.
حجت‌الاسلام حسنعلی خزائلی، مدرس حوزه علمیه قم نیز در این همایش اظهار کرد: دو نعمت بزرگ داریم که فقط زمانی قدر آن را می‌دانیم که از دست داده باشیم، یکی نعمت سلامتی و دیگری نعمت امنیت است.
وی ادامه داد: کشور ایران امروزه در امنیت و آرامش بزرگی به‌سر می‌برد و این امنیت، حاصل تبعیت مردم از ولایت فقیه است؛ حاصل نقش‌آفرینی و از جان گذشتگی شهیدان است.
مدرس حوزه علمیه قم بیان کرد: گروه‌های تکفیری با اندیشه وهابیت و با حمایت دولت عربستان جنایات فراوانی را علیه دنیای اسلام مرتکب شدند، اما بحمدالله اکنون با گذشت چندین سال از جنگ سوریه، اوضاع به نفع جبهه مقاومت پیش می‌رود.
captcha