برگزاری «همایش یاوران وقف» در ششتمد سبزوار
کد خبر: 3549600
تاریخ انتشار : ۰۸ آذر ۱۳۹۵ - ۱۲:۱۰

برگزاری «همایش یاوران وقف» در ششتمد سبزوار

گروه اجتماعی: همزمان با ایام حزن و اندوه هفته آخر ماه صفر و شب رحلت پیامبر اعظم حضرت محمد مصطفی(ص) مراسم تجلیل از واقفین و بزرگداشت آیت الله میرزا ابراهیم شریعتمدار در «همایش یاوران وقف» شهرستان سبزوار، برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از خراسان رضوی، همزمان با اولین روز از دهه وقف و مصادف با شب رحلت پیامبر اعظم حضرت محمد مصطفی(ص) و شهادت امام حسن مجتبی(ع)، مراسم تجلیل و بزرگداشت آیت‌الله میرزا ابراهیم شریعتمدار، از عالمان و واقفان قرن سیزده هجری در «همایش یاوران وقف» شامگاه 7 آذر در ششتمد از توابع شهرستان برگزار شد.
برگزاری همایش یاوران وقف در ششتمد سبزوار
در این مراسم حمزه یزدانفر از قاریان ممتاز شهرستان با تلاوت آیاتی از کلام الله مجید٬ مراسم را آغاز و در ادامه حجت‌الاسلام حسین نیساری، رییس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان‌های سبزوار و خوشاب با خیر مقدم به حاضران و تسلیت ایام شهادت بیان کرد: آیت الله شریعتمدار از بزرگان دین در منطقه ششتمد بوده که عمرش را وقف هدایت و ارشاد مردم کرد و در دوران حیاتش از اموال خود 5 موقوفه بر جای گذاشت.
برگزاری همایش یاوران وقف در ششتمد سبزوار
 وی اضافه کرد: این عالم دینی با راهنمایی و ارشادهای خود عاملی شدند تا مردم نیز به انجام وقف تشویق شده و بیش از 50 موقوفه دیگر نیز در همان ایام به ثبت برسد.

برگزاری همایش یاوران وقف در ششتمد سبزوار
در این همایش هچنین از تعدادی از واقفین برتر شهرستان و یاوران وقف٬ با تقدیم هدایایی قدردانی شد.
captcha