درهای بیت تاریخی امام راحل در خمین به روی نمازگزاران باز شد
کد خبر: 3543920
تاریخ انتشار : ۱۶ آبان ۱۳۹۵ - ۱۵:۳۸

درهای بیت تاریخی امام راحل در خمین به روی نمازگزاران باز شد

گروه اجتماعی: مسئول جدید مؤسسه تنظیم و نشر آثار امام خمینی(ره) در شهرستان خمین گفت: از این پس در راستای عمل به وصایا و سیره امام خمینی(ره)، نماز جماعت به صورت روزانه با حضور مردم و کارکنان مؤسسه تنظیم و نشر در بیت تاریخی امام راحل اقامه می‌شود.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از استان مرکزی، نماز جماعت ظهر و عصر، مغرب و عشاء هر روز با حضور کارکنان مؤسسه تنظیم و نشر آثار امام خمینی(ره) و مردم، در بیت تاریخی بنیانگذار انقلاب اسلامی در خمین برگزار می‌شود.
درهای بیت تاریخی امام راحل در خمین به روی نمازگزاران باز شد
حجت‌الاسلام علیرضا مردوشتی، مسئول جدید مؤسسه تنظیم و نشر آثار امام خمینی(ره) در این رابطه به خبرنگار ایکنا گفت: امام خمینی(ره) بسیار به نماز اول وقت و اقامه نماز جماعت توجه داشتند و در آثار و خاطراتی که از ایشان به جا مانده تأکید امام راحل به این فریضه مهم را نشان می‌دهد.
وی افزود: برگزاری نماز جماعت در بیت تاریخی بنیانگذار انقلاب اسلامی عملی کردن وصایای امام راحل در جامعه است و از این فرصت می‌توان برای معرفی شخصیت امام(ره) استفاده کرد.
مرودشتی عنوان کرد: باید تلاش کنیم سخنان و نصایح پیر جماران را در فضای جامعه به روشی صحیح الگو قرار دهیم تا سبک زندگی اسلامی که مورد سفارش رهبری است در جامعه ترویج شود.
captcha