اقتدار و آزادگی در سایه حماسه عاشورایی به دست بسیجیان است
کد خبر: 3543317
تاریخ انتشار : ۱۴ آبان ۱۳۹۵ - ۲۱:۵۵

اقتدار و آزادگی در سایه حماسه عاشورایی به دست بسیجیان است

گروه سیاست و اقتصاد: فرمانده سپاه حضرت ولیعصر(عج) استان خوزستان با بیان اینکه اقتدار، عزت، صلابت و آزادگی را در سایه حماسه عاشورایی همچنان در دست داریم و این راه را ادامه می دهیم، گفت: امروز در خوزستان بسیجیان برای ایجاد آمادگی، حضوری پرشور و حماسی دارند.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از خوزستان، سردار حسن شاهوارپور فرمانده سپاه حضرت ولیعصر(عج) استان خوزستان در مراسم صبحگاه رزمایش 30 هزار نفری بسیجیان خوزستان الی بیت المقدس که امروز 14 آبان ماه در پادگان شهید رستم پور اهواز برگزار شد، اظهار کرد: افتخار داریم اقتدار، عزت، صلابت و آزادگی را در سایه حماسه عاشورایی همچنان در دست داریم و این راه را ادامه می دهیم. امروز در خوزستان بسیجیان برای ایجاد آمادگی، حضوری پرشور و حماسی دارند.

فرمانده سپاه حضرت ولیعصر (عج)، خوزستان با اشاره به برنامه های این رزمایش عنوان کرد: در استان خوزستان در سه نقطه اهواز، بهبهان و اندیمشک، بسیجیان دلاور تجمع می کنند و گردان های بیت المقدس، امام حسین(ع)، امام علی(ع)، کوثر و دیگر گردان های امنیتی حضور دارند.

شاهوارپور ادامه داد: این رزمایش در خوزستان با نام شهدای مدافع حرم پیش بینی شده است و در سه قرارگاه عاشورا، محرم و نینوا، رزم های نزدیک برای مقابله با کشورهای خارجی اقدامات امداد و نجات و دیگر برنامه های ابلاغی اجرا خواهد شد.

فرمانده سپاه حضرت ولیعصر(عج) با اشاره به برگزاری رزمایش در پادگان شهید رستم پور اهواز عنوان کرد: تنها در این میدان بیش از 10 هزار نفر حضور دارند.


captcha