نگاه ارباب و رعیتی آمریکا نشان‌دهنده اوج خباثت دشمنان ما است
کد خبر: 3542322
تاریخ انتشار : ۱۰ آبان ۱۳۹۵ - ۱۶:۰۸
فرمانده سپاه ناحیه امام حسن (ع) قزوین:

نگاه ارباب و رعیتی آمریکا نشان‌دهنده اوج خباثت دشمنان ما است

گروه اجتماعی: فرمانده سپاه ناحیه امام حسن (ع) قزوین با اعلام اینکه رزمایش سراسری «مدافعین حریم ولایت»، روزهای 13 و 14 آبان ماه برگزار خواهد شد گفت: آمریکا بارها ثابت کرده که با دیدگاه ارباب و رعیتی به کشورهای دیگر نگاه می‌کند که نمونه بارز آن قانون کاپیتولاسیون است

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن (ایکنا) از قزوین، سرهنگ داود بهرامی فرمانده سپاه ناحیه امام حسن (ع) قزوین، در نشست خبری برای تشریح برنامه‌های رزمایش «مدافعان حریم ولایت»، اظهار کرد: آمریکا بارها ثابت کرده که با دیدگاه ارباب و رعیتی به کشورهای دیگر نگاه می‌کند که نمونه بارز آن قانون کاپیتولاسیون است.
وی با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی برای نجات از یوغ استکبار جهانی به پیروزی رسید گفت: خداوند در قرآن کریم وعده داده که پیروزی نهایی برای مستضعفان جهان است و انقلاب اسلامی ایران نمونه‌ای از تحقق این وعده الهی است.
بهرامی افزود: رزمایش سراسری «مدافعین حریم ولایت»، هم‌زمان با تمامی استان‌ها در روزهای 13 و 14 آبان ماه در استان قزوین نیز برگزار خواهد شد.  
وی  بابیان اینکه تعداد 4 گردان از ناحیه امام حسن(ع)، قزوین در این رزمایش حاضر خواهند شد گفت: در رزمایش شهر قزوین تعداد 1500 نفر، با حضور در منطقه باراجین شرکت خواهند کرد. همچنین نظیر این رزمایش در شهرهای آبیک، تاکستان، آوج، البرزو ناحیه امام سجاد(ع)، قزوین نیز برگزار خواهد شد.
این مسئول به شعار امسال راهپیمایی روز  ۱۳ آبان ماه در سراسر کشور اشاره کرد و ادامه داد: شعار «آمریکا دیواری در حال فروریختن است، به آن تکیه نکنید» به‌عنوان شعار راهبردی راهپیمایی روز استکبارستیزی در کشور انتخاب‌شده است.
نقش بسیج را عاملی پیوند دهنده دانست که حتی بدون سلاح هم در برابر دشمنان خواهند ایستاد گفت: نیروهای بسیج در کنار نیروهای نظامی سپاه و ارتش با حضور در رزمایش‌های مختلف در طول سال آمادگی خود را حفظ و جدیدترین فنّاوری‌های روز را دریافت خواهد کرد.
فرمانده سپاه ناحیه امام حسن (ع) قزوین در پایان انجام تمرینات بسیار برای ارتقاء میزان آمادگی نیروهای نظامی را بسیار لازم دانست و خاطرنشان کرد: در کنار آموزش‌های نوین دانش نظامی، آموزش‌های بصیرت افزایی و عقیدتی در کنار بینش سیاسی نیز توسط مربیان زبده ارائه می‌شود تا نیروهای نظامی و بسیجی مسلح به سلاح ایمان و اعتقاد کامل برای ایستادن در برابر دنیای استکبار باشند.
captcha