اعلام فراخوان اولین جشنواره عکس آسیب‌های اجتماعی در استان مرکزی
کد خبر: 3541042
تاریخ انتشار : ۰۵ آبان ۱۳۹۵ - ۱۳:۵۹

اعلام فراخوان اولین جشنواره عکس آسیب‌های اجتماعی در استان مرکزی

گروه فرهنگی: دبیر جشنواره عکس آسیب‌های اجتماعی استان مرکزی گفت: این جشنواره با محوریت مسائل اجتماعی، روانشناختی و آسیب‌های نوپدید برای اولین بار در استان برگزار می‌شود.

سینا صدیقی، دبیر جشنواره عکس آسیب‌های اجتماعی استان مرکزی، در گفت‌و‌گو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از استان مرکزی، گفت: اولین جشنواه عکس آسیب‌های اجتماعی با محور پیشگیری از اعتیاد، طلاق، کودکان کار، آسیب‌های روانشناختی(خشونت، افسردگی و ...)، آسیب‌های نو پدید(فضای مجازی و ...)، تکدی‌گری و حاشینه‌نشینی و مسائل اجتماعی در سطح استان برگزار می‌شود.
وی بابیان اینکه علاقه‌مندان برای شرکت در اولین جشنواره تا 15 آذرماه فرصت دارند نسبت به ارسال آثار خود اقدام کنند، تصریح کرد: برگزاری این با نشست تخصصی عکاسان استان با موضوعات جشنواره همراه است.
صدیقی اظهار کرد: جشنواره عکس آسیب‌های اجتماعی در دوبخش حرفه‌ای، آماتور و عکاسی با گوشی تلفن همراه برگزار می‌شود و هنرمندان عکاس مجازند 10 اثر را به کانال اطلاع رسانی تلگرام @Festival_markazi یا پایگاه الکترونیکی www.tmaftab.ir  ارسال کنند.
وی ادامه داد: دبیرخانه جشنواره به آدرس اراک، کوی مصطفی خمینی، اداره ورزش و جوانان اراک است و هنرمندان جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره 33679761- 09100810710 تماس حاصل کنند.
صدیقی اظهار کرد: این جشنواره به همت مؤسسه مردم نهاد نسل نواندیش هنر و با مشارکت دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری، سپاه روح‌الله استان، اداره‌کل بهزيستی استان و اداره‌کل ورزش و جوانان استان مرکزی برگزار می‌شود و پس از داوری آثار، به برگزیدگان جوایزی اهدا خواهد شد.
captcha