پلیس بر اساس اعتقادات دینی به مردم خدمت می‌كند
کد خبر: 3532934
تاریخ انتشار : ۰۴ مهر ۱۳۹۵ - ۱۶:۰۰
گودرزی:

پلیس بر اساس اعتقادات دینی به مردم خدمت می‌كند

گروه اجتماعی: فرمانده نیروی انتظامی فارس گفت: كاركنان نیروی انتظامی بر اساس تدین و اعتقادات دینی نسبت به خدمت‌رسانی به مردم اقدام می‌كنند و این موضوع بسیار ارزشمند است.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایكنا) از فارس، سردار احمدعلی گودرزی، فرمانده نیروی انتظامی فارس امروز، 4 مهر در جمع كاركنان ستاد فرماندهی انتظامی این استان به اقدامات پلیس در راستای برقراری نظم و امنیت در جامعه اشاره كرد و افزود: كاركنان نیروی انتظامی نیز همچون رزمندگان دوران دفاع مقدس بر اساس آموزه‌های دینی شهادت را افتخاری بسیار بزرگ برای خود می‌دانند.
وی با یادآوری اقدامات پلیس تصریح كرد: كاركنان نیروی انتظامی بر اساس تدین و اعتقادات دینی نسبت به خدمت‌رسانی به مردم اقدام می‌كنند و این موضوع بسیار ارزشمند است.
فرمانده انتظامی استان فارس با اشاره به اینكه تلاش جهادی و مضاعف در دین اسلام جایگاه رفیعی دارد، افزود: مجاهدت‌های نیروی انتظامی باعث شد تا مقام معظم رهبری به كاركنان نیروی انتظامی را  مجاهدان فی سبیل‌الله قلمداد كنند.
گودرزی مردمی بودن را یكی از ویژگی‌های بسیار مهم نیروهای مسلح عنوان كرد و گفت: تأمین امنیت در جامعه با پشتیبانی و حمایت‌های همه جانبه مردم فراهم می‌شود.
فرمانده نیروی انتظامی فارس در ادامه سخنان خود با بیان اینكه دفاع مقدس برگ زرینی بر افتخارات نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران افزود، گفت: دشمن در دوران جنگ تحمیلی همه برنامه‌ریزی‌های لازم را انجام داده بود ولی از معنویت رزمندگان و روحیه جهادی آنان غافل شده بود.
گودرزی با اشاره به نقش نیروی انتظامی در آن دوران گفت: كاركنان نیروی انتظامی در دوران دفاع مقدس و در قالب شهربانی، ژاندارمری و كمیته خوب درخشیدند و ضمن برقراری امنیت داخلی، در نقاط صفر مرزی اقدامات بسیار خوبی انجام دادند.  
وی همچنین ضمن اشاره به حضور خوب و پر رنگ نیروی انتظامی در دوران دفاع مقدس، افزود: تعداد شهدای نیروی انتظامی استان فارس در دوران دفاع مقدس در قالب شهربانی، ژاندارمری و كمیته، 745 نفر است.
captcha