گنجینه دستاوردهای دفاع مقدس حفظ شود
کد خبر: 3532646
تاریخ انتشار : ۰۳ مهر ۱۳۹۵ - ۲۰:۳۱

گنجینه دستاوردهای دفاع مقدس حفظ شود

گروه اندیشه: مدیرکل اوقاف و امور خیریه البرز بر لزوم حفاظت و پاسداری از گنجینه‌های ارزشمند دستاوردهای دفاع مقدس در جامعه تاکید کرد و گفت: دوران دفاع مقدس همچون میراثی گرانبها باید برای آیندگان حفظ شود. ح

جت الاسلام و المسلمین محمد صالحی، مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان البرز در گفت و گو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از البرز، ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس و یاد و خاطره شهدای گرانقدر، اظهارکرد: دوران دفاع مقدس همچون میراثی گرانبها برای آیندگان است که باید حفظ شود .
وی دفاع مقدس را میراث آیندگان عنوان كرد و گفت: دفاع مقدس یادآورتمامی خاطرات و رشادت‌های دلاور مردانی است که عاشقانه از ناموس و وطن خویش دفاع کردند .
این مسئول بیان کرد: در طول هشت سال دفاع مقدس رزمندگان اسلام با تمام توان خود در مقابل تجاوزات دشمن ایستادند و از آرمان‌های انقلاب اسلامی دفاع کردند .
صالحی ابرازکرد: ملت ایران در راه دفاع از آرمان‌ها و عقاید خود جوانان زیادی را از دست دادند و دفاع خوب و جانانه‌ای را به نمایش گذاشتند .
مدیرکل اوقاف و امور خیریه البرز با اشاره به یادآوری عملیات‌های غرورآفرین هشت سال دفاع مقدس، گفت: امروزه جهانیان به ما احترام می‌گذارند و جرات نمی‌کنند همچون عراق، افغانستان و سوريه با ما رفتار کنند زیرا می‌دانند که جوانان ایرانی با اتکا به توانایی‌های خود حتی یک لحظه هم از حفظ دستاوردهای انقلابی خود غافل نخواهند شد .
وی در پایان یادآورشد: در دوران کنونی این امر بر همه واجب است تا در راستای  حفظ ارزش‌ها، آرمان‌ها و دستاوردهای هشت سال دفاع مقدس بکوشد و آن را با تمام جزئیاتش به نسل جدید انقلاب منتقل کند.

captcha