هفته دفاع مقدس نماد ایستادگی و مقاومت ملت ایران اسلامی است
کد خبر: 3532475
تاریخ انتشار : ۰۳ مهر ۱۳۹۵ - ۱۱:۲۸

هفته دفاع مقدس نماد ایستادگی و مقاومت ملت ایران اسلامی است

گروه اجتماعی: رئیس اداره تبلیغات اسلامی سیاهکل با بیان اینکه هفته دفاع مقدس نماد ایستادگی و مقاومت ملت ایران اسلامی است، گفت: هفته دفاع مقدس مظهر مقاومت، اقتدار و عزت جمهوری اسلامی ایران است.

حجت‌الاسلام سیدرحمت کیائی، رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان سیاهکل در گفت وگو با خبرگزاری بین المللی قرآن(ایکنا) از گیلان، با اشاره به اینکه رزمندگان در دوران ۸ سال دفاع مقدس صحنهها و جلوه های ویژهای را ثبت کردند، اظهار کرد: لحظات دوران دفاع مقدس نشأت گرفته از باورها و ارزشهای اسلامی جوانان این مرز و بوم بود.

وی با بیان اینکه امروز امنیت و آرامش حاکم بر جامعه را مدیون رشادت‌ها و جانفشانی‌های رزمندگان غیور هستیم، ابراز کرد: شهدای کشورمان در مقطعی از تاریخ برای دفاع از خاک در برابر دشمن احساس تکلیف و به خوبی ایستادگی کردند و امروز همگان باید در برگزاری گرمیداشت هفته دفاع مقدس تلاش کنند و باید از روی وظیفه و عزت انجام گیرد.

این مسئول فرهنگی تصریح کرد: باید در قالب برنامه های فرهنگی، عموم مردم به‌ویژه نسل جوان را با کارهای بزرگ رزمندگان در دوران دفاع مقدس آشنا کرد.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی سیاهکل متذکر شد: راه پیروزی و مقابله در برابر دشمنان استخراج ارزش های دوران دفاع مقدس و نشر آن در جامعه است.

حجت ‌الاسلام کیائی در پایان دوران دفاع مقدس را جزء افتخارات انقلاب اسلامی دانست و خاطرنشان کرد: شهدا با انسجام، اتحاد و خلوص نیتی که داشتند ملتی یکپارچه از شهادت شدند و پیروزی انقلاب در برابر متجاوزان و استکبار را رقم زدند.

captcha