لازمه اجرايی‌شدن کار جهادی/ مسئولان به اقتصاد و تولید کشور توجه كنند
کد خبر: 3497514
تاریخ انتشار : ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۰:۵۳
سازگار ابراز کرد:

لازمه اجرايی‌شدن کار جهادی/ مسئولان به اقتصاد و تولید کشور توجه كنند

گروه سیاسی: فرمانده سپاه ناحیه مقاومت کاشمر به فرمایش رهبر انقلاب اشاره کرد و گفت: ما احتیاج به تفکر انقلابی و کار جهادی داریم و چنانچه بخواهیم این مهم اجرائی شود، باید مسئولانی که دائم در حال واردات کالاهای لوکس خارجی هستند و با این کار به اقتصاد و تولید کشور لطمه می‌زنند، نسبت به خطای خودشان آگاه شوند و دست از این‌گونه کارها بردارند.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از خراسان رضوی، سرهنگ علیرضا سازگار، فرمانده سپاه ناحیه مقاومت کاشمر 24 ارديبهشت‌ماه در جمع خبرنگاران ابراز كرد: مرحله دوم رزمایش بزرگ الی بیت‌المقدس با عنوان مدافعان شهدای حرم در شهرستان کاشمر با اجرای مراسم صبحگاه و سان دیدن جمعی از مسئولان ارشد شهرستان از سه گردان بسیجیان حاضر در میدان آغاز شد، با اشاره به اینکه اگر دشمن در رأس آن آمریکا فکر احمقانه‌ای در سر داشته باشد با جواب پشیمان کننده از طرف مردم و بسیجیان مواجه خواهد شد.
وي اظهار کرد: رزمایش الی بیت المقدس در کاشمر به استعداد سه گردان و باهدف تقویت و سازمان‌دهی بنیه دفاعی و ارتقاي رزم بسیجیان برای مبارزه با آمریکای جنایت‌کار و حفظ روحیه تشکیلاتی و آمادگی لازم برای کمک به دیگر دستگاه‌های دولتی در بحران‌های مختلف اجتماعی برگزار می‌شود.
وی با اعلام اینکه این رزمایش تحت عنوان مدافعان شهدای حرم از پنج‌شنبه به مدت دو روز در ارتفاعات شمالی شهر کاشمر برگزار شد، به پیام‌های این رزمایش اشاره کرد و گفت: یکی از پیام‌های رزمایش این است که به کشورهای غربی و در رأس آن‌ها آمریکای پلید این نکته را برسانیم که بسیجیان شهرستان کاشمر و تمام ایران آمادگی لازم را برای دفاع از مرزوبوم این کشور در جای‌جای مختلف دارند.
سازگار اظهار کرد: پیام دیگر این رزمایش این بود که آن دسته از مسئولانی که هنوز خواب رابطه با آمریکا را می‌بینیند، از خواب غفلت بیدار شده و به صفوف ملت ایران در مبارزه با استکبار ملحق شوند چراکه انقلاب اسلامی ایران زنده بوده و هر روز نسبت به قبل در حال پویایی و نو شدن است.
وی با اعلام اینکه سیاست‌ انفعال و التماس در شأن ملت ایران نیست، افزود: همان‌طور که انقلاب ما اسلامی است، اسلام ما هم انقلابی هست و این نظریه که انقلاب اسلامی برای ما کفایت می‌کند، یک نظریه و سیاست بسیار اشتباهی بوده که بعضاً در دل دارند و چنانچه اجرایی شود روحیه انقلابی را از جوانان و ملت خواهد گرفت.
فرمانده سپاه ناحیه مقاومت کاشمر همچنین به فرمایش رهبر انقلاب اشاره کرد و گفت: ما احتیاج به تفکر انقلابی و کار جهادی داریم و چنانچه بخواهیم این مهم اجرائی شود، باید مسئولانی که دائم در حال واردات کالاهای لوکس خارجی هستند و با این کار به اقتصاد و تولید کشور لطمه می‌زنند، نسبت به خطای خودشان آگاه شوند و دست از این‌گونه کارها بردارند.
وی در پایان با بیان اینکه دشمنان ما از طریق کسانی که در این کشور زندگی می‌کنند و نان‌ و آب این مملکت را خورده‌اند و حرف‌هایی به‌ ظاهر لوکس و متمدنانه ولی در حقیقت عاری از انقلاب‌گری می‌زنند، نفوذ کرده‌اند، عنوان کرد: ما بسیجیان و پاسداران حریم اسلام و ولایت از آن‌ها می‌خواهیم که نسبت به غفلتی که بر آن‌ها عارض شده، حساس شده و به این نکته پی‌ببرند که مردم ما دنبال ولایت هستند و تحت هیچ شرایطی از اسلام و رهبر خود جدا نخواهند شد.
بنابر اين گزارش، مرحله نهائی رزمایش الی بیت المقدس با عنوان مدافعان شهدای حرم در کاشمر 24 اردیبهشت‌ماه با حضور گردان های بیت المقدس شهرستان کاشمر و بخش کوهسرخ و پس از اجرای عملیات پدافند ثابت منطقه‌ای و مقابله با هجوم دشمن فرضی در پادگان قدس کاشمر با موفقیت به پایان رسید.
يادآور مي‌شود؛ بسیجیان گردان‌های بیت‌المقدس شرکت‌کننده در روز دوم و مرحله نهائی رزمایش الی بیت‌المقدس، پس از اجرای عملیات پدافند ثابت منطقه‌ای و مقابله با هجوم دشمن فرضی، تاکتیک‌های دفاعی ضد هلی برد جهت جلوگیری از عملیات هلی برد و نفوذ دشمن وامدادرسانی به مجروحان را اجرا کردند.

captcha