رزمايش «الی بيت‌المقدس» در شهرستان گناباد برگزار می‌شود
کد خبر: 3496906
تاریخ انتشار : ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۰۸:۴۷
23 و 24 ارديبهشت‌ماه؛

رزمايش «الی بيت‌المقدس» در شهرستان گناباد برگزار می‌شود

گروه سياسي: فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه گناباد از برگزاری رزمايش دو روزه «الي بيت‌المقدس» در منطقه عمومی رزمايش شهرستان گناباد خبر داد.

علی ابراهیم‌زاده، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه گناباد در گفت‌و‌گو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایكنا) از خراسان رضوی گفت: رزمایش دو روزه «الی بیت‌المقدس» روزهای 23 و 24 اردیبهشت‌ماه در منطقه عمومی رزمایش شهرستان گناباد برگزار می‌شود.
وی با بیان اینكه 800 نفر از بسیجیان شهرستان گناباد در قالب سه گردان بیت‌المقدس در این رزمایش حضور می‌یابند، اظهار كرد: برگزاری نشست‌های بصیرتی و معرفتی، کارگاه آموزشی تحقق اقتصاد مقاومتی و صبحگاه مشترک از جمله برنامه‌های این رزمایش است.
ابراهیم‌زاده، ارزیابی و ارتقای میزان آمادگی رزمی بسیجیان، نمایش قدرت و تجدید بیعت با فرمانده کل قوا، حضرت آیت‌الله خامنه‌ای را از اهداف برگزاری این رزمایش عنوان و تصریح كرد: تحقق منویات مقام معظم رهبری در راستای آمادگی کامل نیروهای مسلح برای مقابله با تهدیدات دشمنان در عرصه‌های مختلف، ارتباط مستمر با بسیجیان و ارتقای بیشتر وحدت و همدلی در بین نیروهای بسیجی و فرماندهان گردان‌ها را از اهداف دیگر برگزاری این رزمایش بیان كرد.


captcha