مراقب تهدیدات شبهه‌افکنان در فضای مجازی باشیم
کد خبر: 3496022
تاریخ انتشار : ۲۲ تير ۱۳۹۵ - ۱۳:۵۸

مراقب تهدیدات شبهه‌افکنان در فضای مجازی باشیم

گروه فضای مجازی: قائم مقام کمیته امداد امام خمینی(ره) خراسان رضوی با بیان اینکه زندگی، بشر امروز را به خود مشغول کرده است، گفت: برای نشر و ترویج قرآن و مفاهیم قرآنی باید با ظرافتی خاص و با زبان روز و کارآمد به عرصه فضای مجازی گام نهاد و مراقب رفتارهای دشمنانه معاندان و منحرفان بود.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از خراسان رضوی، به نقل از ستاد اطلاع‌‌رسانی و خبر جشنواره ملی شبکه‌های ارتباطی قرآن کریم، حبیب‌الله آسوده، قائم مقام کمیته امداد امام خمینی(ره) خراسان رضوی با اشاره به لزوم ترویج مفاهیم دینی و قرآنی در جامعه اظهار کرد: با الهام از حدیث امام رضا(ع) که فرمودند: «زیبایی‌های سخنان ما را به مردم بگویید»، باید پیام قرآن و عترت را به زیبایی در دسترس عموم مردم قرار داد.
وی ابراز کرد: اظهار شور و شعائر اسلامی مبتنی بر قرآن و عترت، ضرورتی اجتناب‌ناپذیر برای نظام و جامعه اسلامی است از همين رو جشنواره‌های مختلف قرآنی و به طور خاص جشنواره ملی شبکه‌های ارتباطی قرآن کریم باید به دنبال ترویج و نشر فرهنگ قرآنی و اسلامی اصیل به منظور رشد و تکامل اندیشه بشری در میان تمام مردم جهان باشد.
آسوده با بیان اینکه زندگی، بشر امروز را به خود مشغول کرده است، گفت: برای نشر و ترویج قرآن و مفاهیم قرآنی باید با ظرافتی خاص و با زبان روز و کارآمد به عرصه فضای مجازی گام نهاد و مراقب رفتارهای دشمنانه معاندان و منحرفان بود.
وی به تهدیداتی که از سوی شبهه‌افکنان و کسانی که با مبانی فکری اسلامی و قرآنی دشمنی دارند، اشاره کرد و ادامه داد: عمده این شبهات از سوی صهیونیست‌ها و وهابیت منحرف است که با تسلط بر اصول و مبانی علمی، قرآنی و دینی می‌توان این تهدیدات را تبدیل به فرصت کرد و اثر مثبتی از خود به جای گذاشت.
قائم مقام کمیته امداد خراسان رضوی بر لزوم نیازسنجی از مخاطبان و جوانان تأکید کرد و گفت: قرآن و عترت محور شعائر اسلامی است که باید نهایت تلاش همگان، صرف نهادینه‌کردن فرهنگ صحیح قرآنی و ترویج سبک زندگی اسلامی شود.
وی اضافه کرد: همه فعالان، نخبگان و دلسوزان قرآن وظیفه دارند به عنوان آمر به معروف و ناهی از منکر در جامعه البته باشرایط و اصولی که متناسب آن باشد، نسبت به ترویج فرهنگ قرآنی در تمام عرصه ها تلاش کنند.
captcha