برگزاری مراسم ترحیم آیت‌الله سیدمحمد موسوی‌نژاد در مشهد
کد خبر: 3488462
تاریخ انتشار : ۲۵ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۶:۴۴

برگزاری مراسم ترحیم آیت‌الله سیدمحمد موسوی‌نژاد در مشهد

گروه اندیشه: فرزند آیت‌الله سیدمحمد موسوی‌نژاد از اساتید برجسته حوزه علمیه خراسان ابراز کرد: مراسم ترحیم آیت‌الله سیدمحمد موسوی‌نژاد از اساتید برجسته حوزه علمیه خراسان طی سه روز در مشهد برگزار می‌شود.

حجت‌الاسلام سید علی موسوی‌نژاد، فرزند آیت‌الله سیدمحمد موسوی‌نژاد از اساتید برجسته حوزه علمیه خراسان در گفت و گو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از خراسان رضوی، از مشخص شدن زمان مراسم ترحیم این عالم فقید خبر داد.
وی اضافه کرد: این مراسم ترحیم بعدازظهر، 26 فروردین ماه از ساعت 16 الی 18 در حسینیه نجفی‌ها واقع در خیابان شیرازی کوچه چهارباغ برگزار می‌شود.
موسوی‌نژاد تصریح کرد: همچنین این مراسم ترحیم جمعه، 27 فروردین‌ماه در دو نوبت صبح و بعداز ظهر از ساعت 9 الی 11 و 16 الی 18 در محل مسجد بناها(مسجد شهدا) واقع در خیابان خسروی برقرار خواهد بود.
موسوی‌نژاد اضافه کرد: مراسم ترحیم سومین روز ارتحال آیت‌الله سیدمحمد موسوی‌نژاد، شنبه، 28 فروردین‌ماه در حسینیه انصارالحسین(ع) واقع در میدان 10 دی در دو نوبت صبح و بعدازظهر از ساعت 9 الی 11 و 16 الی 18 صورت می گیرد.
وی اضافه کرد: آیت‌الله سیدمحمد موسوی‌نژاد از عالمان بنام و اساتید برجسته حوزه علمیه خراسان بودند که تحصیلات علوم دینی خود را در مشهد و نجف گذراند و سپس در سال 1349 شمسی با ت‌أسیس مدرسه علمیه در جوار حرم رضوی به تربیت طلاب علوم دینی پرداخت.
فرزند آیت‌الله موسوی‌نژاد ادامه داد: این عالم برجسته در دوران انقلاب اسلامی و همچنین در زمان جنگ تحمیلی با اعزام مبلغ و طلاب در صحنه مبارزات  و فعالیت‌های فکری و فرهنگی حضور مستمر داشت.
وی گفت: همچنین مراسم تشیع آیت‌الله موسوی‌نژاد از اساتید برجسته حوزه علمیه خراسان از ساعت 9:30 صبح فردا از مقابل حسینیه نجفی ها واقع در کوچه چهارباغ آغاز می‌شود و در ادامه پیکر این عالم به سمت حرم رضوی تشییع می‌شود.
یادآور می‌شود، آیت‌الله سیدمحمد موسوی‌نژاد از اساتید برجسته حوزه علمیه خراسان صبح امروز، ۲۵فروردین‌ماه در مشهد دار فانی را وداع گفت.

captcha