هزینه حمل و نقل بازگشت از کربلا نظارت و کنترل شود
کد خبر: 3456296
تاریخ انتشار : ۰۲ آذر ۱۳۹۴ - ۲۱:۰۰
امام جمعه همدان:

هزینه حمل و نقل بازگشت از کربلا نظارت و کنترل شود

گروه اجتماعی: در سال گذشته زائرین ایرانی هنگام برگشت از کربلا دچار مشکل شدند و در مواردی کرایه‌های خودرو‌ها و حمل و نقل بسیار گران بوده بنابراین امسال باید بر قیمت خودروهای حمل و نقل نظارت و کنترل شود.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از همدان، آیت‌الله غیاث‌الدین طه‌محمدی، نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه همدان دوشنبه، دوم آذر در جلسه هماهنگی اربعین حسینی استان، اظهار کرد: همه زائران اربعین حسینی باید در حفظ نظافت و پاکیزگی نجف و کربلا همکاری کنند، نظافت و پاکیزگی کربلا و نجف باید در شأن امیرالمومنین(ع) باشد.

وی بیان کرد: در سال گذشته زائرین ایرانی هنگام برگشت از کربلا دچار مشکل شدند و در مواردی کرایه‌های خودرو‌ها و حمل و نقل بسیار گران بوده بنابراین امسال باید بر قیمت خودروهای حمل و نقل نظارت و کنترل شود.

وى با تأکید بر رعایت و حفظ پاکیزگی در کربلا و نجف، اعلام کرد: زائران هنگام بازگشت به مرز ایران انتظار دارند که مورد توجه و احترام قرار بگیرند، بنابراین باید خواسته آنها را تحقق بخشیم.

محمدناصر نیکبخت، استاندار همدان نیز گفت: غیرت و تلاش مردم استان همدان در خدمت‌رسانی و ارائه امکانات به زائران اربعین حسینی در کربلا بی‌نظیر است، مردم همدان به صورت خودجوش و علاقمندانه امکانات خود را راهی سرزمین کربلا و نجف کرده‌اند.

وی ابراز امیدواری کرد: باید استان همدان از نظر ارائه خدمات و امکانات به نجف و کربلا جزو استان‌های برتر کشور قرار بگیرد، بهتر است با حج و زیارت، اوقاف و شهرداری‌ها هماهنگی‌های لازم به عمل آید تا امکاناتی که از استان خارج می‌شود در مهران مستقر و خدمت‌رسانی شود.

captcha