کتابداری فرصتی برای خدمت به مردم است
کد خبر: 3455844
تاریخ انتشار : ۰۲ آذر ۱۳۹۴ - ۰۸:۱۰
مختارپور:

کتابداری فرصتی برای خدمت به مردم است

گروه اندیشه: سرپرست کتابخانه‌های عمومی لرستان با اشاره به مشکلات کتابداران، گفت: اعتقاد ما این است که کتابداری پیش از آن‌که منبع درآمد باشد، یک فرصتی برای خدمت کردن است.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از لرستان، در آئین تکریم مقام  کتابداران و ترویج فرهنگ کتاب‌خوانی که یکشنبه، یکم آذرماه در سالن جلسات پردیس علامه طباطبایی برگزار شد، رضا مختارپور، سرپرست نهاد کتابخانه‌های عمومی لرستان گفت: هفته متعلق به کتاب‌داران است چراکه در صف اول جبهه کتاب و کتاب‌خوانی هستند  و انشالله بتوانیم برنامه‌ای درخور و شأن کتابداران رقم بزنیم.
وی افزود:  کتابداران گرچه با حداقل‌ها کار می‌کنند ولی هیچ‌گاه کیفیت کار خود را فدای حداقل‌ها نمی‌کنند  همیشه حداکثرها را ارائه می‌دهند.
سرپرست نهاد کتابخانه‌های عمومی لرستان بیان کرد: کتابداران در کتابخانه‌های عمومی کشور مشکلات عدیده‌ای دارند اما به‌عنوان یک کتابدار اعتقاد ما این است که کتابداری پیش از آن‌که منبع درآمد باشد یک فرصتی برای خدمت کردن است و با این اعتقاد همکاران ما خالصانه خدمات ارائه می‌دهند.
وی عنوان کرد: تفاوت اصلی این جلسه با جلسات قبل این است که جلسه‌ای برای کتابداران برگزار شود و بهانه‌ای برای حضور کوکبی به‌عنوان وجهه‌ای علمی در این جلسه است.
مختارپور تصریح کرد: کتابداران ما باید قدر موهبت تعامل با همنوع را بدانند و تمام تلاش همکاران ما در ستاد به یک لبخندی که بر لبان مراجعه ‌کننده می‌نشانید می‌ارزد  و سبب حضور مراجعه‌کنندگان به کتابخانه‌های عمومی شود.

captcha