رئیس جدید دفتر نهادنمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد آذربایجان‌شرقی معرفی شد
کد خبر: 3454094
تاریخ انتشار : ۲۷ آبان ۱۳۹۴ - ۱۰:۵۵

رئیس جدید دفتر نهادنمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد آذربایجان‌شرقی معرفی شد

گروه اجتماعی: طی آئینی حجت‌الاسلام سیدشهاب‌الدین حسینی به عنوان رئیس جدید دفتر نهادنمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی آذربایجان‌شرقی معرفی شد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از آذربایجان شرقی، سیدجواد انگجی، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان روز گذشته، 26 آبان در مراسم تودیع و معارفه دفتر نهادنمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی آذربایجان‌شرقی گفت: براساس بیانات رهبر معظم انقلاب برای داشتن کشوری مستقل و آزاد، داشتن دانشگاهی سالم و بسترساز آینده کشور ضروری است.

وی افزود: توجه به شتاب علمی و توجه به مباحث فرهنگی در کشور از دغدغه‌های مقام معظم رهبری است و دانشگاه‌ها نیز باید برای رفع دغدغه‌های ایشان اقدام به برنامه‌ریزی کرده و با وفاق و همدلی به فعالیت بپردازند.

انگجی نقش دفاتر نهادنمایندگی در آماده کردن بستر برای ورود دانشجویان به اجتماع را مهم و اساسی ارزیابی کرد و با بیان اینکه انجام کارهای فرهنگی از توان یک مجموعه خارج است اظهار کرد: باید در این زمینه همه در دانشگاه تلاش کنند تا دانشجویان از لحاظ فرهنگی تغذیه شوند.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی آذربایجان‌شرقی در ادامه با اعلام اینکه 61 مرکز، آموزشکده، واحد و مدرسه زیر نظر این دانشگاه در سطح استان آذربایجان‌شرقی فعالیت می‌کنند، ادامه داد: در حال حاضر نزدیک 100 هزار نفر در این دانشگاه مشغول تحصیل هستند.

انگجی همچنین به بیمارستان  128 تختخوابی این دانشگاه نیز اشاره کرد و گفت: امیدواریم با تجهیز امکانات این بیمارستان از اوایل سال آینده بتوانیم خدمات ارائه دهیم.

براساس این گزارش در پایان این مراسم حجت‌الاسلام سیدشهاب‌الدین حسینی به عنوان سرپرست دفتر نهادنمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه ازاد اسلامی آذربایجان‌شرقی معرفی و از خدمات حجت‌الاسلام فرج‌زاده تقدیر به عمل آمد.

captcha