اراده ملت ایران در مبارزه با استکبار جهانی نقشه‌های آمریکا را خنثی می‌کند
کد خبر: 3443746
تاریخ انتشار : ۱۴ آبان ۱۳۹۴ - ۰۹:۰۰

اراده ملت ایران در مبارزه با استکبار جهانی نقشه‌های آمریکا را خنثی می‌کند

گروه سیاسی: مسئول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی بردسکن گفت: آمریکای کنونی همان آمریکای گذشته است و هیچگاه نقشه‌های شوم آمریکا نخواهد توانست ذره‌ای از عزم و اراده ملت ایران را در مبارزه با استکبار جهانی کاهش دهد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از خراسان رضوی، حجت‌الاسلام مروجی‌نسب، مسئول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی بردسکن روز گذشته در جمع راهپیمایان 13 آبان این شهرستان، ضمن تشکر از حضور یکپارچه آحاد مختلف مردم در این راهپیمایی روز ملی مبارزه با استکبار جهانی گفت: امسال 13 آبان با چهلمین روز درگذشت جان باختگان منا مصادف شده است.

مسئول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی بردسکن ضمن محکوم کردن فاجعه منا،‌ از مسئولان نظام و  آل سعود خواست وضعیت مفقودان و بقیه جانباختگان منا را روشن کنند و در ادامه ابراز کرد: ماهیت خائنان حرمین شریفین باید روشن کنیم تا ثابت شود که آل سعود شایستگی مدیریت کنگره حج را ندارند.

وی در ادامه به توطئه‌های آمریکا در مورد ایران اشاره کرد و افزود: آمریکای کنونی همان آمریکای گذشته است و هیچگاه نقشه‌های شوم آمریکا نخواهد توانست ذره‌ای از عزم و اراده ملت ایران را در مبارزه با استکبار جهانی کاهش دهد.

حجت‌الاسلام مروجی‌نسب خطاب به راهپیمایان گفت: همه باید هوشیار باشیم و از منویات رهبر معظم انقلاب در جهت استکبار ستیزی پیروی کنیم.

بر اساس این گزارش، مراسم یوم الله 13 آبان در شهرهای بردسکن، انابد و شهرآباد با حضور قشرهای مختلف مردم به ویژه دانش آموزان و دانشجویان برگزار شد.

شرکت‌کنندگان در این راهپیمایی با سردادن شعارهای مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل و هیهات مناالذله نفرت و انزجار خود را از آمریکای جهان خوار و اسرائیل غاصب اعلام کرده و در پایان ضمن قرائت قطعنامه، پرچم‌های آمریکا و اسرائیل به آتش کشیده شد.

captcha