رزمایش رسانه‌ای مرگ بر آمریکا در مشهد برگزار می‌شود
کد خبر: 3404980
تاریخ انتشار : ۰۶ آبان ۱۳۹۴ - ۱۴:۲۷

رزمایش رسانه‌ای مرگ بر آمریکا در مشهد برگزار می‌شود

گروه هنر: مدیر فرهنگ سرای فناوری و رسانه مشهد از برگزاری رزمایش دو روزه رسانه‌ای مرگ بر آمریکا خبر داد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از خراسان رضوی، به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان فرهنگی ـ تفریحی شهرداری مشهد، مجتبی رزم‌آرا، مدیر فرهنگسرای فناوری و رسانه مشهد از برگزاری رزمایش دو روزه رسانه‌ای مرگ بر آمریکا خبر داد و گفت: این اردوی دو روزه در فضایی آموزشی تجربی برگزار می‌شود که هدف آن تشکیل تیم عملیاتی واکنش سریع رسانه ها در موضوعات مختلفی است که پیش رو خواهیم داشت.

وی ادامه داد: رزمایش رسانه‌ای مرگ بر آمریکا ویژه تولید و انتشار محصولات رسانه‌ای استکبارستیزی است در این رزمایش فعالان هنری، رسانه‌ای و مجازی در قالب کارگاه‌هایی تخصصی به تولید و انتشار محتوا و محصول رسانه‌ای با موضوع استکبارستیزی به مناسبت 13 آبان می‌پردازند و فرآیند تولید یک محصول رسانه‌ای، از مرحله تولید پیام تا مرحله انتشار در فضای مجازی را تجربه می‌کنند.

رزم آرا افزود: رزمایش رسانه‌ای مرگ بر آمریکا، پنجشنبه و جمعه، هفتم و هشتم آبان در اردوگاه شهید بهشتی گلمکان با سخنرانی محمدصادق کوشکی، استاد دانشگاه و نویسنده کتاب تاریخ مستطاب آمریکا، وحید جلیلی، معاون فرهنگی و اجتماعی شهرداری مشهد، حجج‌الاسلام محمدحسن وکیلی و نخاولی برگزار می‌شود.

مدیر فرهنگسرای فناوری و رسانه مشهد اظهار کرد: مهمانان ویژه این مراسم محمدرضا شهبازی، طنزپرداز و نویسنده و حسن میثمی، مدیر دفتر تحقیق و توسعه رسانه‌های اجتماعی هستند.

وی ادامه داد: در حاشیه این رزمایش کارگروه‌های تخصصی، تولید، گرافیک پوستر، فتوکامنت، استیکر، نماهنگ،کلیپ تصویری، پادکست، طنز و لطیفه، متن کوتاه طنز، جک و لطیفه، کاریکلماتور، کارتون، کاریکاتور، کمیک استریپ و شعر تک بیتی، دوبیتی برگزار می‌شود.

‌رزم‌آرا عنوان کرد: برگزاری کارگروه انتشار و توزیع در فضای مجازی و کارگروه محتوایی از دیگر برنامه‌های رزمایش رسانه‌ای مرگ بر آمریکا است.

captcha