رزمایش «پایداری تا ظهور» با حضور دانش‌آموزان در خوزستان اجرا می‌شود
کد خبر: 3399476
تاریخ انتشار : ۰۵ آبان ۱۳۹۴ - ۱۵:۰۴
تا اسفندماه سال جاری؛

رزمایش «پایداری تا ظهور» با حضور دانش‌آموزان در خوزستان اجرا می‌شود

گروه اجتماعی: رزمایش «پایداری تا ظهور» تا پایان برگزاری اردوهای راهیان نور دانش‌آموزی (۱۵ اسفند‌ماه سال جاری) در خوزستان اجرا خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از خوزستان، نادر محمدمیسی، مسئول سازمان اردویی راهیان نور و گردشگری سپاه حضرت ولی‌عصر(عج) خوزستان، با بیان اینکه یکی از برنامه‌های اجرا شده تأثیرگذار در اردوهای راهیان نور دانش‌آموزی، برنامه رزمی‌فرهنگی «پایداری تا ظهور» است که چند سالی است توسط سپاه خوزستان در محل پادگان شهید غلامی (شهید محلاتی سابق) برگزار می‌شود، گفت: این رزمایش تا پایان برگزاری اردوهای راهیان نور دانش‌آموزی(15 اسفند ماه 94) ادامه خواهد یافت.

وی محورهای برگزاری این رزمایش را شامل حمله داعش به سوریه و عراق، بیداری اسلامی، دفاع مقدس، وقایع قبل از انقلاب و اتفاقات رخ داده در پاوه اعلام کرد.

مسئول سازمان اردویی راهیان نور و گردشگری سپاه حضرت ولی‌عصر(عج) خوزستان با بیان اینکه بیش از 120 هزار نفر در سال 93 در این رزمایش بهره‌مند شدند، افزود: امیدواریم امسال حدود 140 هزار نفر از این برنامه بهره‌مند شوند.

محمدمیسی ادامه داد: گنجایش رزمایش برای مخاطبان این برنامه حدود 6000 نفر است و هرساله شاهد استقبال 100 درصدی از این رزمایش هستیم. این رزمایش هر شب بعد از اقامه نماز مغرب و عشاء به مدت 90 دقیقه برگزار می‌شود و حدود 90 درصد مخاطبان آن را دانش‌آموزان تشکیل می‌دهند.

وی گفت: تا پایان مهرماه، 18 کاروان راهیان نور دانش‌آموزی به مناطق عملیاتی دفاع مقدس اعزام و با رشادت‌ها و از جان گذشتگی‌های شهدا در طول جنگ تحمیلی آشنا شدند. از روز 11 مهر 94 اردوهای راهیان نور دانش‌آموزی آغاز شده است و طی هر دوره بیش از 700 نفر از دانش‌آموزان سراسر استان به اردوهای راهیان نور اعزام می‌شوند و از مناطقی همچون شلمچه، هویزه، فتح‌المبین و شهدای جهاد عشایر(گمبوعه) بازدید می‌کنند.

captcha