برنامه درس‌هایی از قرآن حجت‌الاسلام قرائتی در قزوین
کد خبر: 3382942
تاریخ انتشار : ۱۵ مهر ۱۳۹۴ - ۱۵:۲۴

برنامه درس‌هایی از قرآن حجت‌الاسلام قرائتی در قزوین

گروه فعالیت‌های قرآنی: مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری از ضبط برنامه درس‌هایی از قرآن حجت‌الاسلام آقای قرائتی ویژه ماه‌های محرم و صفر در قزوین خبر داد.

حسن کاشی، مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری درگفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از قزوین، اظهار کرد: نظر به پذیرش میزبانی ضبط برنامه درس‌هایی از قرآن از سوی استاندار محترم و بر اساس هماهنگی‌های به عمل آمده با موسسه درس‌هایی از قرآن با حضور حجت‌الاسلام قرائتی در قزوین، ضبط برنامه درس‌هایی از قرآن ویژه ماه‌های محرم و صفر سال جاری در تاریخ 18 و 19 مهر ماه در محل مصلای دانشگاه علوم پزشکی قزوین انجام خواهد شد.

مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری در خصوص تعداد جلسات ضبط و مدعوین این برنامه ، عنوان کرد: ضبط این برنامه در چهار نوبت دو نوبت قبل از ظهر و دو نوبت در بعد از ظهر، به تعداد 8 جلسه انجام می‌پذیرد و برای شرکت در این برنامه با برنامه ریزی انجام شده از اقشار و گروه‌های مختلف با اولویت نسل نو دانش آموزان و دانشجویان دعوت به عمل آمده است.

وی در خاتمه با بیان اینکه ورود برای عموم آزاد نیست، افزود: افراد حاضر در این برنامه با ارائه کارت مخصوص مجوز راه‎یابی به جلسه را خواهند یافت.

captcha