برگزاری رزمایش دو روزه «دفاع از کوی و برزن» در ابهر
کد خبر: 3382326
تاریخ انتشار : ۱۴ مهر ۱۳۹۴ - ۱۳:۲۷

برگزاری رزمایش دو روزه «دفاع از کوی و برزن» در ابهر

گروه اجتماعی: فرمانده ناحیه مقاومت بسیج ابهر گفت:رزمایش دو روزه با نام دفاع از کوی و برزن در محل پادگان شهید زین‌الدین شهرستان ابهر برگزار می‌شود.

محمد فروزنده، فرمانده سپاه ناحیه ابهر در گفت‌و‌گو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از زنجان، اظهار کرد: رزمایش بزرگ دفاع از کوی و برزن روز پنج شنبه و جمعه 16 و 17 مهرماه در محل پادگان شهید زین‌الدین ابهر برگزار خواهد شد.
وی افزود: در این رزمایش، بسیجیان دفاع از کوی و برزن (عملیات کمین، عملیات تأخیری، عملیات باز پس‌گیری و پدافند دورادور) را با به‌کارگیری 5 گردان واکنش سریع بیت‌المقدس  به استعداد هزار نفر از بسیجیان درسطح شهرستان ابهر اجرا می‌کنند.
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج ابهر هدف از این رزمایش را ارتقای سطح دانش و توانمندی سپاه در مقابله با خطرات احتمالی، حوادث طبیعی و غیرمترقبه و با هدف ارتقای رزم و اعلام آمادگی و لبیک به ندای مقام معظم رهبری برای اجرای فرامین معظم له عنوان کرد.
سرهنگ فروزنده در پایان یادآور شد: در روز دوم رزمایش اجرای مراسم صبحگاه (سان و سخنرانی) و تمرین تاکتیک‌های سناریوی رزمایش و اجرای رزمایش دفاع از کوی و برزن (عملیات کمین، تأخیری، پدافند دورادور و بازپس‌گیری) انجام خواهد شد..

captcha