لازمه استمرار فرهنگ غدیر تبعیت از ولایت‌ فقیه است
کد خبر: 3377440
تاریخ انتشار : ۱۱ مهر ۱۳۹۴ - ۰۶:۱۵
محی‌الدینی:

لازمه استمرار فرهنگ غدیر تبعیت از ولایت‌ فقیه است

گروه سیاسی: اما‌م‌جمعه باغین گفت: غدیر روز یأس و ناامیدی دشمنان است و امروز هم دشمن از ولایت می‌ترسد و از ولایت‌ فقیه واهمه دارد، لازمه استمرار فرهنگ غدیر تبعیت از ولایت‌ فقیه است.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از کرمان، حجت‌الاسلام عبدالرضا محی‌الدینی، امام‌جمعه باغین در خطبه‌های نماز جمعه این شهر با سفارش همگان به رعایت تقوای الهی، با تبریک عید سعید غدیر گفت: غدیر در آثار اسلامی به عیدالله اکبر تعبیر شده که این نشان دهنده تاکید و اهتمام به این روز شریف است.
وی افزود: ویژگی این روز مسئله ولایت است، چراکه تکلیف امت اسلامی در زمینه هدایت و در زمینه حکومت مشخص شده است.
محی‌الدینی بیان کرد: اساسی‌ترین مسئله امروز، ولایت است و از بزرگترین، خطرناکترین و شکننده‌ترین انحرافاتی که در جامعه اسلامی رخ داد، انحراف از مسیر امامت و ولایت بود، اگر جامعه بعد از پیامبر(ص) جایگاه امامت را شناخته بودند، اینچنین نمی‌شد.
امام‌جمعه باغین با اشاره به حدیثی از حضرت علی(ع) گفت: حضرت علی(ع) فرمودند، عملی که همراه با تقوا باشد کم نمی‌شود هر چند به نظر ناچیز باشد.
‌وی با اشاره به مناسبت‌های هفته با تبریک عید سعید غدیر عنوان کرد: پیامبر اکرم(ص) در این روز حاکمیت اسلامی را به طور رسمی مطرح کرد و این مسئله از ناحیه خداوند بود.
محی‌الدینی تصریح کرد: غدیر روز یاس و ناامیدی دشمنان است و امروز هم دشمن از ولایت می‌ترسد و از ولایت‌فقیه واهمه دارد، لازمه استمرار فرهنگ غدیر تبعیت از ولایت‌فقیه است.
وی با گرامیداشت روز نیروی انتظامی گفت: امنیت یک مقوله مهم و استثنایی است و اگر امنیت در جامعه نباشد یکی از برترین حقوق انسان‌ها‌ پایمان شده است.
محی‌الدینی بیان کرد: امروز نیروی انتظامی باید احساس امنیت را در مردم به وجود آورد و با کسانی که برای مردم مزاحمت ایجاد می‌کنند برخورد قاطع داشته باشد.
امام‌جمعه باغین با گرامیداشت روز روستا از مسئولان خواست به روستاها توجه بیشتری داشته و به مسائل آ‌ن‌ها رسیدگی کنند.
وی روز مباهله را سند حقانیت اهل‌ بیت(ع) دانست و با اشاره به روز جهانی کودک از سازمان ملل خواست از کودکان بی‌دفاع و مظلومی که قربانی ظالمان و جنایتکاران می‌شوند حمایت کند.
محی‌الدینی با تسلیت به خانواده جانباختگان حادثه منا گفت: بیانات قاطعانه مقام معظم رهبری موجب تغییر لحن مقامات سعودی شد و این اخطار جدی نشان از اقتدار جمهوری اسلامی است، آنچه امسال در جریان حج اتفاق افتاد نشان از بی‌کفایتی حکام آل‌سعود دارد.

captcha