اختتامیه جشنواره کتابخوانی «ثقلین» درکرج برگزار شد
کد خبر: 3377144
تاریخ انتشار : ۰۹ مهر ۱۳۹۴ - ۱۶:۴۹

اختتامیه جشنواره کتابخوانی «ثقلین» درکرج برگزار شد

گروه فعالیت‌های قرآنی: مراسم اختتامیه و اهدای جوایز جشنواره کتابخوانی «ثقلین» با محوریت کتاب «انسان 250 ساله» روز 9 مهرماه، در دانشکده فنی و حرفه‌ای دختران کرج برگزار شد.

 

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا ) از البرز، محمود مقیم بیگی، دبیر این جشنواره در مراسم اختتامیه و اهدای جوایز جشنواره کتاب خوانی «ثقلین» با اشاره به تمدن اسلامی - ایرانی گفت: این تمدن سه شاخصه اصلی دارد که شامل سیاست، اقتصاد و فرهنگ است که این سه شاخصه پایه اصلی کتاب جشنواره ثقلین است.
وی افزود:کتاب مادر هنرهاست ه طوری که خداوند معجزه آخرین پیامبر خود را نیز کتاب قرار داد.
مقیم بیگی در ادامه به توزیع دوهزار و 200پاسخ نامه این جشنواره وهزار سی دی کتاب «انسان 250 ساله » اشاره کرد وگفت: از این تعداد پاسخ نامه توزیع شده، تنها 316 پاسخ نامه در سطح کل استان در یافت کرده‌ایم که این مقدار از میزان پیش بینی شده ما کمتر بوده است.
وی در ادامه با بیان اینکه تبلیغات سطح شهر در جذب مشارکت شهروندان موثر بوده،  خاطر نشان کرد: علت این کاهش در واقع مغایرت و همزمانی این جشنواره با برنامه‌های هفته دولت و دهه کرامت و هفته دفاع مقدس بود.
کارشناس قرآنی اداره تبلیغات اسلامی فردیس در پایان از همکاری سازمان فرهنگ و ارشاد اسلامی البرز و شهرداری، شورای شهر، سازمان تبلیغات اسلامی استان، سپاه پاسداران، موسسات قرآنی در خصوص اجرای طرح جشنواره کتاب خوانی «ثقلین» تشکر کرد.

captcha