گفتمان دینی « نقش بانوان در حفظ ارزش‌های اسلامی» در زاهدان برگزار شد
کد خبر: 3366098
تاریخ انتشار : ۳۱ شهريور ۱۳۹۴ - ۰۹:۴۹

گفتمان دینی « نقش بانوان در حفظ ارزش‌های اسلامی» در زاهدان برگزار شد

گروه اجتماعی: گفتمان دینی « نقش بانوان در حفظ و انتقال ارزش‌های اسلامی» با سخنرانی مدیرکل اوقاف و امور خیریه سیستان و بلوچستان در حوزه علمیه نرجس(س) زاهدان برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری بین ‌المللی قرآن (ایکنا) از سیستان وبلوچستان، گفتمان دینی « نقش بانوان در حفظ و انتقال ارزش‌های اسلامی»  با سخنرانی حجت‌الاسلام والمسلمین اسماعیل تدینی، مدیرکل اوقاف و امور خیریه سیستان و بلوچستان در زاهدان برگزار شد.
حجت‌الاسلام تدینی در این نشست که با حضور بانوان طلاب، در حوزه علمیه نرجس(س) زاهدان برگزار شد، گفت: اسلام برای زن ارزش و منزلت والائی را قائل است و برای دستیابی زنان به حقوق و جایگاه واقعی خود در جامعه، احکام و قوانین فراوانی دارد که بسیار قابل تأمل است.
وی با اشاره به حضور تأثیرگذار بانوان در طول هشت سال دفاع مقدس، بیان کرد: سنگر جدید بانوان در جامعه امروز، آموزش تعالیم قرآنی و ارزش‌های دینی به کودکان و انتقال مفاهیم و آرمان‌های ارزشمند انقلاب به نسل جدید است.
مدیرکل اوقاف و امور خیریه سیستان و بلوچستان افزود: زن مسلمان امروز باید با تکیه بر فرهنگ اسلامی و با شناخت معارف دین نسبت به انسان و جامعه و همچنین آشنایی با اسوه‌ها و الگوهای مکتب، در اشاعه‌ هر چه بیشتر فرهنگ قرآن و اهل بیت(ع) مجاهدت کنند.

captcha