اولین رزمایش مقاومت مردمی سوسنگرد برگزار می​شود
کد خبر: 3362732
تاریخ انتشار : ۲۴ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۱:۱۳

اولین رزمایش مقاومت مردمی سوسنگرد برگزار می​شود

گروه اجتماعی: اولین رزمایش مقاومت مردمی سوسنگرد به مناسبت هفته دفاع مقدس در این شهرستان برگزار می​شود.

سرهنگ یوسف مطیعی‌نسب، مدیر مرکز فرهنگی دفاع مقدس سوسنگرد در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از خوزستان، گفت: به مناسبت فرارسیدن هفته دفاع مقدس، ستادی با این عنوان در شهرستان تشکیل شده که برنامه‌های متعددی را به این مناسبت تدارک دیده است.

وی از اعزام گروهان عشایری سوسنگرد به تهران به عنوان یکی از برنامه​های کشوری این ستاد خبر داد و گفت: این گروهان تحت عنوان عشایر عرب خوزستان با لباس محلی در مراسم رژه 31 شهریور شرکت خواهند کرد.

سرهنگ مطیعی​نسب در خصوص برنامه‌های شهرستان نیز گفت: یکی از این برنامه​ها برگزاری رزمایش مقاومت مردمی است که برای اولین بار به مناسبت آزادسازی سوسنگرد برگزار خواهد شد. سالروز آزادسازی سوسنگرد 26 آبان است؛ اما این رزمایش در هفته دفاع مقدس برگزار خواهد شد و در آن نحوه محاصره سوسنگرد و آزادسازی آن به صورت نمادین نمایش داده می‌شود.

مدیر مرکز فرهنگی دفاع مقدس سوسنگرد ادامه داد: رژه نیروهای مسلح در شهرستان با حضور نیروهای نظامی، انتظامی، ارتش، هنگ مرزی و بسیج، برگزاری همایش پیاده‌روی خانوادگی در سطح شهرستان، برگزاری مسابقات ورزشی، تشکیل نشست‌های بصیرتی و روشنگری در سطح شهرستان، برگزاری یادواره شهدای محلی در سطح شهرستان، غبارروبی مزار شهدای شهرستان و شهدای گمنام و دیدار با امام جمعه شهرستان از جمله برنامه‌های هفته دفاع مقدس در سوسنگرد است.

captcha