همایش استانی «اعتدال، زنان و توسعه مهر» امسال برگزار می‌شود
کد خبر: 3360921
تاریخ انتشار : ۱۸ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۴:۰۹

همایش استانی «اعتدال، زنان و توسعه مهر» امسال برگزار می‌شود

گروه اجتماعی: معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری کردستان از برگزاری همایش استانی «اعتدال، زنان و توسعه» در ۱۸ مهر خبر داد و گفت: هدف از برگزاری این همایش تبیین گفتمان اعتدال با محوریت اصلی آن پیرامون اعتدال، زنان و توسعه خواهد بود.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از کردستان، علیرضا آشناگر، معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری کردستان امروز، 18 شهریورماه در جلسه هماهنگی ستاد همایش استانی زنان، اعتدال و توسعه در محل سالن شهدای گمنام استانداری کردستان از برگزاری همایش استانی «اعتدال، زنان و توسعه» در ۱۸ مهر خبر داد و اظهار کرد: این همایش همزمان با سراسر کشور و در 11 استان از جمله در استان کردستان و در روز 18 مهرماه سالجاری و به مناسبت روز ملی خانواده در محل دانشگاه کردستان برگزار می‌شود.
وی افزود: برای این همایش به صورت سراسری فراخوان مقاله به انجام رسیده و در این راستا از استان کردستان نیز مقالات فراوانی به دبیرخانه این همایش ارسال شده که در روز برگزاری همایش از 10نفر از افراد برتر در استان کردستان تجلیل به عمل خواهد آمد.
معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری کردستان بیان کرد: هدف از برگزاری این همایش تبیین گفتمان اعتدال است که محوریت اصلی آن پیرامون اعتدال، زنان و توسعه خواهد بود.
وی در بخشی دیگر از سخنان خود با اشاره بر اینکه دستگاه‌های اجرایی و متولی باید زمینه هرچه باشکوه‌تر برگزار شدن آن را فراهم کنند در ادامه بر لزوم حضور پررنگ اساتید، دانشجویان، روحانیان، معلمان و دانش‌آموزان در این همایش تأکید کرد.
آشناگر استفاده از ظرفیت های سازمان های مردم نهاد فعال در حوزه های فرهنگی و زنان را خواستار و یادآور شد: باید تبلیغات و اطلاع‌رسانی مناسب از سوی صداو سیما و رسانه‌های جمعی برای حضور گسترده مخاطبان در این همایش صورت گیرد.

captcha