«نجواهای عارفانه» در حرم ثامن‌الحجج(ع) طنین‌انداز می‌شود
کد خبر: 3349277
تاریخ انتشار : ۲۹ مرداد ۱۳۹۴ - ۰۹:۲۲
طی دهه کرامت رضوی؛

«نجواهای عارفانه» در حرم ثامن‌الحجج(ع) طنین‌انداز می‌شود

گروه اجتماعی: معاون تبلیغات و ارتباطات اسلامی آستان قدس رضوی ابراز کرد: همزمان با ایام دهه کرامت رضوی، قرائت ادعیه و زیارات در قالب «نجوای عارفانه» با نوای مداحان و ذاکران اهل بیت(ع)، در حرم مطهر ثامن‌الحجج(ع) طنین‌انداز می‌شود.

به گزارش خبرگزاری بین المللی قرآن(ایکنا) از خراسان رضوی، به نقل از ستاد خبری جشن‌های میلاد رضوی، حجت‌الاسلام سید جلال حسینی، معاون تبلیغات و ارتباطات اسلامی آستان قدس رضوی اظهار کرد: در دهه کرامت رضوی مراسم روح بخش قرائت ادعیه و زیارات در قالب «نجوای عارفانه» با نوای مداحان و ذاکران اهل بیت(ع)، در حرم مطهر ثامن الحجج(ع) طنین‌انداز می‌شود.

معاون تبلیغات و ارتباطات اسلامی آستان قدس رضوی ادامه داد: برگزاری این مراسم معنوی که با قرائت ادعیه، زیارت، مناجات و مدیحه سرایی همراه است، با حضور عموم زائران در رواق بزرگ امام خمینی(ره) حرم مطهر رضوی درنظر گرفته شده است.

وی با اشاره به اجرای مداحان و ذاکران اهل بیت(ع) در این ویژه برنامه افزود: در این مراسم ذاکران اهل بیت(ع) همچون سعید حدادیان، سید مهدی میرداماد، مهدی سماواتی، احمد واعظی، حجت‌الاسلام اسلامی‌فر، ابراهیم قانع، امیر عارف، احمد واعظی، هادی الهی، کاظم ذوقیان و ... همه روزه بعد از نماز مغرب و عشاء به قرائت ادعیه کمیل، توسل، زیارات امین الله، آل یاسین و جامعه کبیره می‌پردازند.

حجت‌الاسلام حسینی با اشاره به مراسم سخنرانی در رواق بزرگ امام خمینی(ره) حرم مطهر رضوی گفت: مراسم سخنرانی و بیان احکام نیز در این ایام همه روزه صبح و عصر در اماکن متبرکه حرم مطهر رضوی ویژه عموم زائران صورت می‌گیرد.

وی همچنین از برگزاری مراسم سخنرانی ویژه خواهران با حضور اساتید حوزه و دانشگاه خبر داد و افزود: این ویژه برنامه همه روزه یک ساعت قبل از نماز ظهر و عصر در رواق‌های دارالاجابه و دارالحکمه حرم مطهر رضوی در حال برگزاری است.

دبیر شورای عالی فرهنگی آستان قدس رضوی شعرخوانی، اجرای سرود و همخوانی را از دیگر برنامه‌های این ایام دانست و ابراز کرد: این مراسم همه روزه در رواق بزرگ امام خمینی(ره) توسط مداحان، ستایشگران و ذاکران اهل بیت عصمت و طهارت(ع) اجرا می‌شود.

وی یادآور شد: این ویژه برنامه‌ها از 24 مردادماه آغاز شده و تا چهارم شهریورماه در اماکن متبرکه حرم مطهر رضوی ویژه عموم زائران ادامه دارد.

captcha