مبانی طب اسلامی در جمع قرآنیان مکتب‌القرآن تبیین شد
کد خبر: 3327197
تاریخ انتشار : ۲۱ تير ۱۳۹۴ - ۱۵:۲۲

مبانی طب اسلامی در جمع قرآنیان مکتب‌القرآن تبیین شد

گروه اجتماعی: مدیر مؤسسه موقوفه مکتب‌القرآن ثارالله(ع) از برگزاری جلسه آموزش سبک زندگی ایرانی ـ اسلامی با موضوع طب اسلامی در این مؤسسه خبر داد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از فارس، حجت‌الاسلام منصور برزگر، مدیر مؤسسه مکتب‌القرآن‌ ثارالله(ع) امروز، 21 تیرماه در جمع خبرنگاران گفت: جلسه آموزش سبک زندگی ایرانی ـ اسلامی با حضور دکتر حسین خیراندیش از اطبای طب اسلامی با موضوع «بایسته‌های تغذیه سالم» در این مؤسسه برگزار شد.
وی با یادآوری اینکه این نشست در مدرسه شبانه‌روزی حفظ قرآن کریم از شعب وابسته به موسسه موقوفه مکتب‌القرآن ثارالله(ع) برگزار شد، افزود: در این جلسه علمی که با حضور حافظان و قاریان مدرسه شبانه‌روزی حفظ، مدیران و مربیان قرآن کریم و جمعی از فعالان قرآنی استان برگزار شد، مبانی تغذیه سالم در طب اسلامی تشریح شد.
برزگر با اشاره به اهمیت آشنایی جامعه قرآنی با مبانی طب اسلامی در قرآن و روایات گفت: در جلسه یاد شده مباحثی پیرامون بایسته‌های تغذیه سالم، سبک زندگی ایرانی ـ اسلامی در تغذیه، علل و عوامل بیماری‌ها و نحوه درمان آن و راهکارهای پیشگیری از بیماری ارائه شد.
برزگر در پایان بیان کرد: این جلسه علمی با همکاری معاونت فرهنگی اداره‌کل اوقاف و امور خیریه فارس در قالب طرح «ضیافت الهی» ویژه حافظان و قاریان و مربیان قرآن کریم مؤسسه موقوفه مکتب‌القرآن ثارالله(ع) برگزار شد.
یادآور می‌شود، مؤسسه موقوفه مکتب‌القرآن ثارالله(ع) با دارا بودن بیش از 360 شعبه و مرکز آموزش قرآن کریم، یکی از بزرگترین موسسات قرآنی کشور محسوب می‌شود.

captcha