برگزاری ویژه‌برنامه‌های شهرداری بندرعباس در ماه رمضان با محوریت محلات
کد خبر: 3317020
تاریخ انتشار : ۰۱ تير ۱۳۹۴ - ۰۸:۱۶
شهردار بندرعباس خبر داد:

برگزاری ویژه‌برنامه‌های شهرداری بندرعباس در ماه رمضان با محوریت محلات

گروه اجتماعی: شهردار بندرعباس از برگزاری ویژ‌ه‌برنامه‌های ایام ماه رمضان با محوریت محلات در این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از هرمزگان، عباس امینی‌زاده، شهردار بندرعباس دیروز، 31 خردادماه در جمع خبرنگاران، ضمن تبریک ایام‌الله ماه رمضان، اظهار کرد: روزه‌داری که همراه با یک سنت دینی، ملی، محلی و خانوادگی اتفاق می‌افتد، ایمنی، سلامت روانی و در پی آن سلامت جسمی را ارتقاء می‌دهد.

شهرداری بندرعباس با اشاره به ویژه‌برنامه‌های ایام ماه مبارک رمضان در این شهر، اظهار کرد: شهرداری بندرعباس تلاش دارد برنامه‌های متنوعی را در سطح محلات مختلف اجرا کند.

امینی‌زاده با بیان اینکه ویژه‌برنامه‌های شهرداری بندرعباس در این ایام با عنوان نسیم همدلی اجرا می‌شود، تصریح کرد: برنامه«سی شب، سی مسجد، سی جزء» عنوان یکی از اصلی‌ترین برنامه‌های شهرداری بندرعباس در ایام ماه رمضان است که طی آن قرائت یک جزء قرآن‌ کریم، تجلیل از مؤذنین و مکبر مسجد و تجلیل از قاری آن برنامه در سطح سه منطقه شهر انجام می‌شود.

شهردار بندرعباس ادامه داد: برگزاری جشن کله‌گنجشکی‌ها همراه با مسابقه نقاشی، پرواز بادبادک‌ها، مسابقه ساخت مجسمه‌های شنی، مسابقه‌های ورزشی کودکان و مسابقه قرآن بخوان جایزه بگیر از دیگر برنامه‌های این ایام پر برکت است.

وی گفت: برگزاری جشن میلاد امام‌ حسن مجتبی(ع)، مسابقه سفره‌های آسمانی، مشارکت در برگزاری مراسم روز جهانی قدس و ایام لیالی قدر، جشن عید فطر و همچنین، مسابقات ورزشی از دیگر برنامه‌های شهرداری بندرعباس در ماه رمضان امسال است.

امینی‌زاده در عین حال از برگزاری ویژه برنامه قرآنی شمیم وحی در بندرعباس با حضور قاری برجسته و بین‌المللی کشورمان خبر داد و بیان کرد: پخش ویژه برنامه نسیم همدلی از صدا و سیمای مرکز خلیج‌ فارس یکی دیگر از برنامه‌های شهرداری بندرعباس طی ایام ماه مبارک است.

captcha