مذاکره‌کنندگان برای حفظ ارزش‌های انقلاب اسلامی تلاش کنند
کد خبر: 3316321
تاریخ انتشار : ۳۰ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۲:۱۹

مذاکره‌کنندگان برای حفظ ارزش‌های انقلاب اسلامی تلاش کنند

گروه اجتماعی: امام‌جمعه سمیرم گفت: مذاکره‌کنندگان تمام‌ دقت و تلاش خود را برای حفظ ارزش‌ها و دستاوردهای انقلاب اسلامی به‌کار گیرند.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) در سمیرم، حجت‌الاسلام حسین رجایی‌پور، امام‌جمعه سمیرم در اولین نماز جمعه سمیرم در ماه مبارک رمضان، با تقدیر از تلاش‌های هیئت مذاکره‌کننده ایران، اظهار کرد: آمریکایی‌ها غیر قابل اعتماد هستند و حتی در دو سال گذشته حسن نیتی از خود نشان نداده‌اند.

وی با اشاره به کشتار بی‌رحمانه مردم مظلوم یمن توسط عربستان، افزود: عربستان با این حمله نشان داده که یک کشور تروریست‌پرور است.

امام‌جمعه سمیرم با بیان اینکه کشورهای جهان و به‌ویژه برخی کشورهای اسلامی در قبال جنایات آل سعود سکوت کرده‌اند و این جای تعجب دارد، بیان کرد: آل سعود تحت حمایت آمریکا و مستکبران جهانی چندین ماه متوالی است که کشتار مردم یمن را ادامه می‌دهد.

رجایی‌پور با اشاره به فرارسیدن ماه مبارک رمضان گفت: ماه رمضان سرشار از برکت و رحمت است، زیرا تمام اعمال فرد روزه‌دار در این ماه عبادت محسوب می‌شود.

وی در پایان سخنان خود در این زمینه گفت: خوردن و آشامیدن در اماکن عمومی ممنوع است و انتظار داریم که  انسان‌ها حرمت این ماه مبارک را حفظ کنند.

captcha