آگاهی از شیوه‌های نوین تبلیغ، مانع ورود افکار انحرافی به جامعه می‌شود
کد خبر: 3315035
تاریخ انتشار : ۲۶ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۱:۲۹
ایمانی:

آگاهی از شیوه‌های نوین تبلیغ، مانع ورود افکار انحرافی به جامعه می‌شود

گروه اجتماعی: کارشناس فرهنگی ادره کل تبلیغات اسلامی استان زنجان،با اشاره به به برگزاری کارگاه آموزشی طلایه‌داران تبلیغ ویژه خواهران در زنجان گفت: آگاهی از شیوه‌های نوین تبلیغ، مانع ورود افکار انحرافی در سطح جامعه می‌شود.

کبری ایمانی، کارشناس فرهنگی ادره کل تبلیغات اسلامی استان زنجان در گفت‌و‌گو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از زنجان، با اشاره به برگزاری کارگاه آموزشی طلایه‌داران تبلیغ ویژه خواهران در زنجان، اظهار کرد: همه ساله در آستانه ماه مبارک رمضان همایش طلایه‌داران تبلیغ ویژه خواهران برگزار می‌شود که هدف آن بررسی شیوه‌های تبلیغ است.

وی ادامه داد: کارگاه آموزشی کارگاه آموزشی طلایه‌داران تبلیغ ویژه خواهران مبلغ در زنجان صبح فردا،27 خرداد از ساعت 8 و 30 دقیقه صبح آغاز شده و تا ظهر ادامه خواهد داشت. که در کارگاه نخست حجت‌الاسلام حسن صلاحی،معاون فرهنگی ادره کل تبلیغات اسلامی استان زنجان  و کبری محمدی از مدرسان حوزه ودانشگاه در خصوص تحکیم بیان خانواده صحبت کرده و در کارگاه دوم به بررسی شیوه‌های تبلیغ و روش‌های پاسخگویی به احکام متلابه بانوان اختصاص خواهد داشت.

کارشناس فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی استان زنجان خاطرنشان کرد: در این کارگاه یک‌روزه که با هدف ارتقاء دانش فرهنگ دینی مبلغات برپا می‌شود،150 نفر از خواهران مبلغ در سطح استان در آن حضور خواهند داشت.

ایمانی تصریح کرد: امروز با توجه به گسترش وسایل ارتباط جمعی و جذب جوانان و نوجوانان به این وسایل ارتباط جمعی مبلغین باید با بهره مندی از شیوه‌های نوین تبلیغی زمینه جذب جوانان و نوجوانان را به ارزش‌های اصیل اسلامی در ماه مبارک رمضان فراهم کنند. سازمان تبلیغات اسلامی به‌عنوان یک نهاد فرهنگی ودینی نقش ارزنده‌ای در اشاعه فرهنگ اسلامی در متن جامعه دارد و این امربا بهره گیری از ظزفیت مبلغین و مبلغات توانمند صورت می‌گیرد.

وی در پایان یادآور شد: آگاهی از ابزارها و جدید ترین شیوه‌ها و روش‌های تبلیغ به مبلغان این امکان را خواهد داد که افزون بر هدایت جامعه اسلامی به سوی سعادت و سلامت دینی از ورود افکار و اندیشه‌هایی که بر مبنای دین گریزی و یا دین ستیزی است، ممانعت به عمل آورند.

captcha