لازمه تحقق شعار سال، خدمت‌رسانی صادقانه مسئولان است
کد خبر: 3228584
تاریخ انتشار : ۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۳:۰۳
داوودی:

لازمه تحقق شعار سال، خدمت‌رسانی صادقانه مسئولان است

گروه اجتماعی: رییس شورای شهر خرمدره گفت: یکی از مهم‌ترین راهکارهای همدلی مسئولان با مردم خدمت رسانی صادقانه و تلاش شبانه روزی و بی‌وقفه برای حل مشکلات آن‌ها در زمینه‌های گوناگون است.

به گزارش خبرگزاری بین المللی قرآن (ایکنا) از زنجان،علی داوودی، رییس شورای شهر خرمدره، ظهر امروز، نهم اردیبهشت در جلسه شورای شهر خرمدره با اشاره به نامگذاری سال از سوی مقام معظم رهبری به سال «دولت و ملت، همدلی و همزبانی»، تصریح کرد: مقام معظم رهبری همه ساله با درایت بالا و مقتضیات زمانی اقدام به نامگذاری سال می‌کنند.
وی با تاکید بر اینکه همه ما باید در راستای تحقق شعار سال تلاش کنیم ، یادآور شد: یکی از مهم ترین راهکارهای همدلی مسولان با مردم خدمت رسانی صادقانه و تلاش شبانه روزی و بی وقفه برای حل مشکلات آنها در زمینه های گوناگون است.
رییس شورای شهر خرمدره با اشاره به انتخاباتی که در سال جاری برگزار خواهد شد، تاکید کرد: مردم ایران همواره در صحنه‌های مختلف انقلاب نقش آفرینی کرده اند و امسال نیز با حضور در انتخابات علاوه بر اثبات حضور دوباره خود در صحنه همدلی و همزبانی خود با دولت را به جهانیان نشان خواهد داد.
این مسئول با بیان اینکه در طی سال‌های اخیر با توجه به تهاجمات گسترده فرهنگی علیه کشورمان دغدغه‌های فرهنگی یکی ازدغدغه های اصلی مقام معظم رهبری است، خاطر نشان کرد: شورای شهر و شهرداری به مسائل فرهنگی شهرستان توجه ویژه دارد و برای حل مشکلات شهرستان نیز با اقشار مختلف جامعه از جمله اساتید،خبرنگاران و فعالان قرآنی  نشست های هم اندیشی برگزار کرده است
رییس شورای شهر خرم‌دره با بیان اینکه سال گذشته بودجه شهرداری 120 میلیارد تومان بود که حدود 80 درصد آن تحقق یافت، تصریح کرد: امسال نیز بودجه شهرداری 150 میلیارد تومان است که امیدواریم با این بودجه و با توجه به درآمدهای کم شهرداری گام‌های خوبی برای حل مشکلات مردم برداریم.
وی در پایان با بیان اینکه در حال حاضر طرح تفضیلی شهر در دست بررسی است،خاطر نشان کرد: با اجرای این طرح بخش بزرگی از مشکلات شهرستان حل خواهد شد.

captcha