‌بیش از ۲۰۰ نشست بصیرتی در دانشگاه‌های لرستان برگزار شد
کد خبر: 3097995
تاریخ انتشار : ۱۷ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۵:۲۰
در سال ۹۳؛

‌بیش از ۲۰۰ نشست بصیرتی در دانشگاه‌های لرستان برگزار شد

گروه اندیشه: مسئول فرهنگی بسیج دانشجویی لرستان از برگزاری ۸۵ کرسی آزاداندیشی و ۱۲۲ نشست بصیرتی طی سال گذشته در دانشگاه‌های استان خبر داد.

جعفر بارانی‌بیرانوند، مسئول فرهنگی بسیج دانشجویی استان لرستان در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از لرستان، در رابطه با برنامه‌های فرهنگی سال 93 بسیج دانشجویی استان، گفت: در سال گذشته بیش از 85 کرسی آزاداندیشی، 122 نشست بصیرتی، سیاسی و اجتماعی و بیش از 15 یادواره شهدا و همچنین کنگره 110 شهید دانشجوی استان در سطح استان برگزار شده است.
وی با اشاره به چاپ پنج جلد کتاب با موضوع معرفی شهدا، افزود: سایت دانشجویی لرستان از نظر محتوایی به‌عنوان بهترین سایت در کشور معرفی و نرم‌افزار شهدای دانشجو نیز در استان ساخته شده است.
مسئول فرهنگی بسیج دانشجویی استان با بیان این‌که دو هزار و 500 دانشجو به اردوی راهیان‌نور اعزام شدند، عنوان کرد: پنج هزار دانشجوی جدیدالورود به اردوی سیاحتی یک‌روزه درون استان اعزام شدند.
وی بیان کرد: هفت هیئت مذهبی، شش نشریه داخلی نیز در سطح دانشگاه‌های استان فعالیت می‌کنند و صدور بیانیه‌ها متناسب با مسائل سیاسی، اجتماعی و اقتصادی روز کشور را نیز داشته‌اند.

captcha