بودجه کانون‌‎های فرهنگی ـ هنری مساجد افزایش یابد
کد خبر: 2954310
تاریخ انتشار : ۱۸ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۲:۴۹
سعیدی:

بودجه کانون‌‎های فرهنگی ـ هنری مساجد افزایش یابد

گروه اجتماعی: عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی با اشاره به نقش تربیتی مساجد در عمق‎بخشی به ایمان جوانان، خواستار افزایش بودجه کانون‎های فرهنگی هنری مساجد شد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از آذربایجان شرقی، محمداسماعیل سعیدی، عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی امروز، 18 اسفند درجمع مسئولان کانون‌های مساجد اظهار کرد: کانون‎های فرهنگی ـ هنری مساجد، مرکزی برای فعالیت‎های فرهنگی مسجد است که جذب نوجوانان و جوانان به این کانون‎ها باعث رونق فضای مسجد شده و ازسوی دیگر نسل جوان با فرهنگ مسجد تربیت می‌شوند و این امر نیز باعث عمق بخشیدن به ایمان نوجوانان و جوانان می‎شود.

سعیدی با تأکید براینکه کانون‎های فرهنگی هنری مساجد مجموعه تاثیرگذاری هستند که باید حمایت شوند، افزود:
مجلس معتقد است برنامه‏‌های فرهنگی باید در مساجد توسعه یابد؛ برهمین اساس، سالیانه بودجه‌‏ای ویژه کانون های فرهنگی هنری مساجد پیش‏‎بینی شده است، اما با توجه به تعداد زیاد این کانون‎‏ها باید مشارکت‎‏های مردمی نیز در کنار این بودجه جذب شود.

منتخب مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: کانون‎های فرهنگی ـ هنری مساجد، تنها با بودجه دولتی قابل اداره کردن نیستد؛ لذا بودجه فرهنگی این کانون‌ها باید افزایش پیدا کند.

captcha