رزمایش مدافعان ولایت در خراسان جنوبی برگزار می‌شود
کد خبر: 2917774
تاریخ انتشار : ۱۱ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۳:۵۶
با حضور سردار نقدی؛

رزمایش مدافعان ولایت در خراسان جنوبی برگزار می‌شود

گروه سیاسی: رزمایش مدافعان ولایت با حضور سردار نقدی و ۳۱ گردان در خراسان جنوبی برگزار می‌شود.


به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از خراسان جنوبی، علی قاسمی، معاون هماهنگ‌کننده سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی امروز، 11 اسفندماه در نشست خبری با اصحاب رسانه گفت: امسال رزمایش مدافعان ولایت در 14 و 15 اسفندماه در تمامی شهرستان‌های استان برگزار می‌شود.



وی با بیان اینکه در این رزمایش 31 گردان بیت المقدس، کوثر و امام علی(ع) شرکت می‌کنند، عنوان کرد: روز نخست این رزمایش آموزش و فراخوانی و روز دوم اجرای عملیاتی رزمایش است.



معاون هماهنگ کننده سپاه انصار الرضا(ع) خراسان جنوبی اظهار کرد: از بیرجند 9 گردان، طبس سه گردان، قائن چهار گردان، سرایان سه گردان، فردوس دو گردان، بشرویه دو گردان، نهبندان دو گردان، زیرکوه دو گردان، سربیشه و خوسف هر کدام یک گردان رزمایش مدافعان ولایت را انجام می‌دهند.



قاسمی افزود: در این رزمایش شش عملیات امداد و نجات، مقابله با ناآرامی، پدافند غیرعامل، دفاع ثابت منطقه‌ای، دفاع از کوی و برزن و عملیات‌های ضد هلی برن برنامه‌ریزی شده که با توجه به استقرار گردان‌ها در شهرستان‌های فرق می‌کند.



وی از برگزاری صبح‌گاه مشترک در دومین روز رزمایش مدافعان ولایت در استان خبر داد و عنوان کرد: در این مراسم با حضور سرادر نقدی، 28 هزار نفر از گردان‌ها و 10 هزار نفر از سایر اقشار بسیج شرکت می‌کنند.



معاون هماهنگ‌کننده سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی یادآور شد: رزمایش مدافعان ولایت بر مبنای آموزش و آمادگی گردان‌های بسیج و مقابله با تهدیدات فرضی دشمنان فرامنطقه‌ای پایه‌گذاری شده است.

captcha