نمایشگاه سی‌ و هفتمین دوره مسابقات سراسری قرآن افتتاح شد
کد خبر: 2895976
تاریخ انتشار : ۰۶ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۳:۴۲
با حضور حجت‌الاسلام محمدی؛

نمایشگاه سی‌ و هفتمین دوره مسابقات سراسری قرآن افتتاح شد

گروه فعالیت‌های قرآنی: نمایشگاه سی‌ و هفتمین دوره مسابقات سراسری قرآن همزمان با آئین گشایش این مسابقات، با حضور حجت‌الاسلام محمدی، رئیس سازمان اوقاف و امور خیریه کشور، آیت‌الله مجتهد شبستری و مسئولان استانی افتتاح شد.

به گزارش خبرگزاری بین المللی قرآن(ایکنا) از آذربایجان شرقی، نمایشگاه سی‌ و هفتمین دوره مسابقات سراسری قرآن امروز، ششم اسفند همزمان با با آئین گشایش این مسابقات در مصلی اعظم امام خمینی(ره) تبریز با حضور حجت‌الاسلام محمدی، رئیس سازمان اوقاف و امور خیریه کشور، آیت‌الله مجتهد شبستری و مسئولان استانی افتتاح شد.

این نمایشگاه در متراژی به مساحت یک‌هزار و 500 متر با بیش از 40 غرفه و با حضور بیش از 30 مؤسسه فرهنگی و قرآنی از استان آذربایجان شرقی، شهر تبریز و استان‌هایی نظیر قم و تهران دایر و مورد استفاده مراجعه‌کنندگان قرار گرفته و جدیدترین محصولات قرآنی و فرهنگی از قبیل کتاب، نرم‌افزارهای قرآنی، تابلوفرش‌های قرآنی و... عرضه می‌شود.

همچنین در این نمایشگاه غرفه ویژه کودک و نوجوان با محوریت دلنوشته‌های قرآنی، نقاشی با مضامین مذهبی و قرآنی و غرفه مشاوره ویژه خواهران و برادران باحضور طلبه‌های حاذق برای پاسخگویی به سؤالات، رفع شبهات دینی و شفاف‌سازی احکام دایر است.

کارگاه تصحیح نمازخوانی، کارگاه نحوه صحیح‌خوانی قرآن و غرفه آموزش قرآن برای حفظ، قرائت و تفسیر قرآن و غرفه های گروه‌های تکفیری و سلفی، غرفه حجاب و عفاف، غرفه نحوه مبارزه با مضرات ماهواره با عنوان «رهایی پروانه» و غرفه فعالیت‌های قرآنی ازجمله غرفه های این نمایشگاه است.

خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) شعبه آذربایجان شرقی نیز با دایر کردن غرفه‌ای در این نمایشگاه، پذیرای مسئولان، متسابقین، داوران، پیشکسوتان قرآنی و تمام اقشار مردم قرآن‌دوست خواهد بود.

یادآور می‌شود، نمایشکاه ویژه سی‌ و هفتمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم در استان آذربایجان شرقی و شهر تبریز از ۶ تا ۱۱ اسفند در محل برگزاری مسابقات، واقع در مصلی اعظم امام خمینی(ره) تبریز برای بازدید عموم برپاست.

captcha