ضرورت زمینه‌سازی برای آشنایی کودکان با آرمان‌های انقلاب
کد خبر: 2866390
تاریخ انتشار : ۲۹ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۶:۰۷
معاون شهرداری همدان تأکید کرد:

ضرورت زمینه‌سازی برای آشنایی کودکان با آرمان‌های انقلاب

گروه اجتماعی: زمینه‌سازی ذهنی کودکان موجب آشنایی با آرمان‌های انقلاب اسلامی، معرفی شخصیت امام راحل و پایدار کردن نقش و جایگاه ولایت فقیه می‌شود.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از همدان، محمدرضا بیاناتی، معاون اجتماعی، فرهنگی و گردشگری شهرداری همدان امروز، 29 بهمن در جمع خبرنگاران اظهار کرد: سلسله کارگاه‌های آموزش فرهنگ شهروندی شهردای همدان به همت این برگزار شد.

وی با تاکید بر ضرورت آشنایی کودکان و نوجوانان با آرمان‌های انقلاب و صیانت از ارزش‌های نظام جمهوری اسلامی ایران خواستار آگاه‌سازی و اطلاع‌رسانی کودکان و نوجوانان با فضای سال‌های انقلاب شد.

بیاناتی برنامه‌ریزی برای سوق دادن نوجوانان و جوانان به‌سمت الگوهای اسلامی و ایرانی، تبیین سبک زندگی اسلامی ایرانی، ارتقا‌ آگاهی کودکان و نوجوان و آشنایی با اصول تغییر ناپذیر انقلاب اسلامی را از مهمترین اهداف برگزاری اینگونه برنامه‌ها عنوان کرد.

وی بر اهمیت اجرای برنامه‌هایی برای تبیین ارزش‌های انقلاب اسلامی و دفاع مقدس و آشنایی کودکان و نوجوانان با تاریخ انقلاب در تمام ایام سال و نه فقط در بهمن‌ماه تأکید کرد و افزود: بسیاری از سربازان امام خمینی(ره) در دوران پیروزی انقلاب اسلامی از بین جوانان و نوجوانان بودند و این قشر در دوران پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی با پیروی از ولایت فقیه نقش خود در پیروزی انقلاب اسلامی را به ‌نحو مطلوب ایفا کر‌دند.

وی در پایان با اشاره به رویکرد محله محوری برگزاری برنامه‌ها توسط معاونت اجتماعی، فرهنگی و گردشگری شهرداری همدان در سالجاری اظهار کرد: تأثیرگذاری این رویکرد با مشارکت تشکل‌های مردمی بسیار مورد توجه مردم قرار گرفته و مثبت ارزیابی شده و ادامه خواهد داشت.

captcha