دهه فجر، فرصت بازنگری در ارزش‌ها و آرمان‌هاست
کد خبر: 2793863
تاریخ انتشار : ۱۲ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۳:۱۵

دهه فجر، فرصت بازنگری در ارزش‌ها و آرمان‌هاست

گروه سیاسی: دهه فجر، فرصت بازنگری در ارزش‌ها و آرمان‌هاست و اینکه چه بودیم و چه می‌کردیم و چه می‌خواستیم، و اکنون کجاییم و چه می‌کنیم. کمترین ثمره این انقلاب، گشودن فصلی نو در تاریخ معاصر است و این اتفاق بزرگی است،


به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از خراسان جنوبی، وجه‌الله خدمتگزار، استاندار خراسان جنوبی به مناسبت آغاز سی‌وششمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران پیامی صادر کرد. متن پیام به شرح زیر است؛



پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی و دهه مبارکه فجر رویدادی ماندگار و فراموش ناشدنی در تاریخ ملت بزرگ ماست که تاریخ و سرنوشت این ملت را دگرگون ساخت؛ انقلابی که رساترین فریاد تاریخ، یعنی امام امت، آن را رهبری کرد و به فرجام رساند و برای حفظ آن، با تمام وجود تلاش کرد؛ انقلابی که مبتنی بر بینش عمیق توحیدی و الهام گرفته از انقلاب سرخ عاشورای حسینی بود و مردم با رهبری‌های هوشمندانه حضرت امام(ره) و اعتقادی راسخ، نیروهای کفر و باطل را شکست دادند و چشم قدرتمندان جهان را خیره ساختند.



دهه فجر،‌ سرآغاز طلوع اسلام،‌ خاستگاه ارزش‌های اسلامی، مقطع رهایی ملت و قطعه مشعشعی از تاریخ ملت ماست که در آن اسلام تولدی دوباره یافت و همواره در تاریخ ایران نقطه‌ای تعیین کننده و بی‌مانند به‌شمار می‌رود.



دهه فجر، فرصت بازنگری در ارزش‌ها و آرمان‌هاست و اینکه چه بودیم و چه می‌کردیم و چه می‌خواستیم، و اکنون کجاییم و چه می‌کنیم. کمترین ثمره این انقلاب، گشودن فصلی نو در تاریخ معاصر است و این اتفاق بزرگی است، اتفاقی که باعث سربلندی ملت بزرگ ایران شد و امروز انقلاب اسلامی به درجه‌ای از رشد و بالندگی رسیده که جهان را تحت‌تأثیر خود قرار داده و ملت‌های آزادی‌خواه از این انقلاب بی‌نظیر الهام می‌گیرند.



اینک افزون بر سه دهه از آن طوفان تاریخی می‌گذرد؛ سه دهه‌ای که پر از فراز و نشیب اما لبریز از عزت و افتخار و سربلندی و لحظه لحظه آن یادآور حماسه‌آفرینی مردم همیشه استوار ایران اسلامی است؛ مردم با بصیرت ایران که در پایبندی به عهد و پیمان سرآمد روزگار هستند، قطعاً صدها بهمن را با همین پایداری در ایمان و عمل در کتاب تاریخ انقلاب ورق خواهند زد تا این حرکت الهی به صف صاحب اصلی انقلاب، حضرت مهدی(عج) گره بخورد.



ضمن گرامیداشت سی‌وششمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و ادای احترام به ساحت بنیانگذار کبیر انقلاب و شهدای گرانقدر انقلاب اسلامی، این ایام خجسته را به ملت غیور ایران و به‌ویژه مردم سرافراز، فهیم و انقلابی خراسان جنوبی تبریک می‌گویم و توفیقات روزافزون همه عزیزان را جهت تحقق اهداف متعالی نظام مقدس جمهوری اسلامی، منویات مقام معظم رهبری(حفظه الله) و سیاست‌های دولت تدبیر و امید از درگاه باری‌تعالی مسئلت می‌کنم.

captcha